Overfladisk

Heihei! I går var jeg og så Harry Potter.. Var så utrolig trist, tårene bare trillet nedover mitt kinn – spesielt da Harry snakket med moren og faren 🙁 Uff, nå er det over. Må lese sisteboka på nytt igjen, klarer ikke gi slipp. Helten min ♥

Må egentlig bare beklage for at bloggingen er sånn halvveis, men tilbringer mye tid sammen med venner, og noen av dem fortjener ikke å være med på bloggen (hehe). Føler meg så retard når jeg setter meg ned for å blogge når jeg er sammen med folk, selv om jeg egentlig burde gjøre det. 

I kveld blir det hiv og hoii – gleder meg til å ta på en fin kjole og føle meg fiiin. Vi jenter altså, så overfladiske. Denne bloggen er så syyyykt overfladisk for tiden, det må gjøres noe med.. Skriver bare om pynting og innkjøp, ufffff. Noe spesielt dere vil jeg skal skrive om som ikke er overfladisk?

Skummelt å vente på bussen altså.. Det fører til shopping!


Kjøpte meg en etterlengtede rosa leppestift. Har lenge ønsket meg en “barbie” rosa-ish leppestift. Babe!


Måtte kjøpe meg falsknegler til i kveld, se nå de stygge neglene mine 🙁 Ikke noe damefingrer..


Her er forresten yndlingsøredobbene mine. Elsker fjær! Fra H&M.


Så kjøpte jeg to kjempefine øredobber på Cubus til kun 29,- per stk.


Skal man pynte seg, så skal man pynte seg. 

Liker dere forresten headeren/designet mitt? Da anbefaler jeg alle dere til å melde dere på denne konkurransen! Mafata/Blackdoll er designeren bak både headeren og designet mitt, og hun er utrolig flink 🙂

40 kommentarer

Siste innlegg