Barnevakt

God morgen, lovers! Formen er for engangs skyld helt super, men det er kanskje fordi jeg store deler av kvelden tok på meg jobben som barnevakt, før jeg sa opp jobben og lot noen andre ta seg av barnet. Prøvde å ha det artig, men alkoen ville liksom aldri funke i går – og stemningen ble ikke akkurat super når visse begynte å spy ut sofaen til hun stakkars som bodde der. Glad jeg ikke er henne! Så da bestemte jeg meg heller for å få broren min til å kjøre meg hjem til pizzaen, colaen og pcen. 


Ei ikke-helt-fornøyd-Tuva!

Ble ikke tatt så mange bilder i går, og han som lånte kameraet mitt var ikke den mest stødigste fotografen, så dette er vel det beste “outfitbildet”.


Fra Bik Bok.

Nå skal huset ryddes før familien ankommer. Skal bli godt å få de hjem, nå har har jeg sultet i nesten èn uke. Skulle helst vært ute i finværet 🙁  

46 kommentarer

Siste innlegg