Spørsmål angående blogg

Har du og Therese noen gang kranglet pga blogg? – Haha, nei det har vi aldri gjort – og det skulle bare mangle. Vi unner hverandre suksess og vil bare hverandre det beste – også når det kommer til blogging, selvfølgelig. Eneste vi har “kranglet” om når det kommer til blogg, må være når vi har lagt ut stygge bilder av hverandre, men det er jo bare morsomt.

Har bloggen noen gang vært i veien for noe du har lyst til å gjøre, eks. en jobb ellerno? – Det kan man vel si.. Men prioriterer jo det meste sånn som jobb og venner framfor bloggen. Må jo leve litt, ellers ville det aldri vært noe å blogge om. Får selvfølgelig litt dårlig samvittighet om jeg oppdaterer sjeldent eller sent, men må bli sånn av og til. Vil selvfølgelig tilfredsstille dere best mulig, men hvis bloggingen skulle vært et “stress” hadde det ikke vært noe morsomt lengre. 

Hvor lenge har du blogget? – Opprettet bloggen 28. november 2009, men begynte ikke skikkelig før slutten av januar 2010. 

Synes du det er skummelt å tenke på at hvem som helst kan lese alt det du skriver, og at hvem som helst kan finne ut masse fakta om deg pga. bloggen? – Jo, det kan være litt skremmende. Kanskje jeg får svi for det senere i livet, hvem vet? Men prøver å passe på at jeg ikke legger ut for personlige ting eller bilder som kan gi meg konsekvenser senere i livet. Synes også det er skremmende med tanke på at det finnes mange gale mennesker der ute, men hvis man skal tenke sånn tror jeg ikke man kommer langt.

Hvordan så din første header ut?

Dette var min ALLER første, hehe søtt ♥ Brukte selvbruning på den tiden hvis dere lurte..


Dette var header nr. 2. Husker jeg var veldig fornøyd med denne!

Hvorfor har du godkjenning av kommentarer? – Det er av den enkle grunn av at jeg vil ha kontroll over hva som kommer inn, og sånn at jeg får svart på mest mulig spørsmål. Det har ingenting med at jeg “sletter” stygge kommentarer, som noen av dere påstår. Beklager og måtte si det, men jeg får veldig lite stygge kommentarer, og de jeg får er så usaklige at jeg ler. Også èn grunn til at jeg har godkjenning er når/hvis noen frekke lesere kommenterer stygt om vennene mine når de er avbildet på bloggen. 

Er du sjalu på Therese for at hun ligger på 1. plass? – Nei, unner henne det. Betyr uansett ikke all verden, gjør det vel?

Hvor mye tjener du? Nok til at jeg kan shoppe og kose meg, hehe. Jobber ved siden av bloggen, så har et greit liv sånn sett. Nyter det så lenge det varer! Sparer en del også da.

Leser du alle kommentarer? – Hver eneste. Takk for alle kommentarer ♥

Noe mer dere lurer på angående blogg, så kan dere spørre i dette innlegget. 

157 kommentarer

Siste innlegg