Lite glamorøst

Er seriøst SØKK sliten nå. Har gått i ett på jobb i dag! De siste timene var jeg bare dritsur og lei, og gikk nesten i søvne. Gjenstår bare jobb i morgen òg i 8 timer, før jeg skal to uker til TYRKIAAA på onsdag eller tirsdag. Kommer litt ann på, for vi skal ta fly fra Bodø, og planen er egentlig å kjøre herfra på tirsdag til Bodø, men jeg vurderer sterkt å bestille meg flybillett onsdagsmorgenen. Får sjå! Må begynne og pakke snart, wups! 


Er så syyyykt sliten omg! Så må jeg rydde huset også før jeg legger meg, familien kommer hjem fra hytta i morgen.. Sucks to be. Har ikke vært en mye glamorøs uke her i gården.


Hadde ingen bilder å dele sånn egentlig, så dere får et til “holde-foran-trynet-bilde” av Therese også. Btw, 40 days challengen fortsetter jeg med når jeg kommer hjem fra Tyrkia.

Snork! 

59 kommentarer

Siste innlegg