Alt pakket og klart

Hei og god kveld! Ligger her og bare venter på at klokken skal bli 4, sånn at jeg kan hoppe i dusjen, pakke sammen pc-en og sette meg i bilen på vei videre mot Tyrkia. Er for øyeblikket i Narvik, hvor resten av familien bor som skal være med til Tyrkia. Vi reiser som sagt fra Bodø, grunnen til det er at det ikke var ledige restplasser til så mange personer fra Tromsø. Litt kjipt med så lang reise, men er nok verdt det!


Pakket med meg 6 kjoler. Visste ikke helt hvor mange jeg skulle ta med (skal være der i to uker), men i dette tilfellet tenkte jeg faktisk at det var bedre med for lite enn for mange, skal jo tross alt shoppe EN DEL! Kjolene får dere selvsagt se på i løpet av de neste to ukene. 


To par høyhelte får holde. 

Tror faktisk jeg har klart og husket alt som skulle pakkes;

♥ Klær (6-7 kjoler, shorts, topper osv)
♥ Undertøy
♥ Bikini (Må kjøpe ny der nede, den jeg har er stygg og kjedelig)
♥ Sandaler
♥ Høyhelte sko
♥ Kun den nødvendige sminken
♥ Toalettsaker (tannbørste, deo, hårbørste, barberhøvel osv)
♥ Slettetang
♥ Pc/pc-lader
♥ Epilator/lader
♥ Kamera/lader/minnebrikke
♥ Telefonlader
♥ Smykker/øredobber
♥ Bankkort
♥ Headset

Noe som er glemt??


Gleder meg så syyyykt mye, skal bli så deilig! Og ikke minst kult å komme hjem dritbrun mens alle andre har mistet sydenfargen sin, mehehe. Er forberedt, kjøpte til og med nytt I.d Bare Minerals foundation i dag i en mørkere farge, sånn at jeg har til jeg kommer hjem 🙂


128 kommentarer

Siste innlegg