Utilgivelig

Det er noe mange av oss jenter ikke har forstått helt .. Dere vet når man holder på med/er sammen med en gutt, så finner man ut at han vært på en annen jente, og da blir det ofte automatisk sånn at man hater hun andre jenta. Man “legger skylden” på henne, føler seg truet av henne, snakker stygt om henne til alle, ser stygt på henne og kaller henne for ei hore osv. Det blir så feil, for i veldig mange tilfeller er hun like uskyldig som deg i saken. Det er gutten som har gjort deg noe vondt, for det var hans handlinger som han selv valgte å gjøre mot deg. Mange jenter er så utrolig dumme og naive som faktisk tar tilbake drittsekker som ikke fortjener deg, selv etter at sannheten er kommet på bordet, for man velger å legge hatet over på hun andre jenta. Utroskap er noe jeg aldri kommer til å tilgi, for èn gang utro – alltid utro! Det skal man ikke tilgi.

Og i stedet for å gå rundt og hate hun jenta og føle seg “truet” av henne, burde man faktisk ta kontakt med henne og høre hvordan situasjonen er fra hennes side. Da kommer sannheten fram og man trenger ikke gå å være usikker. Da finner man ofte ut at gutten faktisk har lurt begge to. Men selvfølgelig, finnes selvsagt noen crazy bitches som ikke tenker lengre enn til nesetippen og som kun er ute etter å ødelegge, men fremdeles er det gutten som må stå for sine handlinger.

Noen som kjenner seg igjen? 


Det var dagens visdomsord fra meg. Nå skal jeg rydde huset før familien kommer hjem, så skal jeg på jobb. Må se om jeg rekker blogge noe mer før jeg drar.

169 kommentarer
    1. ja, kjenner meg ganske godt igjen! var i en sånn lignende situasjon for noen måneder siden, og hun jenta var/er en av mine beste venner… men vi fant ut at vennskapet vårt var for sterkt til å la noe sånt ødelegge det 🙂
      bra innlegg!

    2. Er det det som har skjedd med Therese? At hu har blitt slått ned av ei anna jenta som var sur på hun, fordi dem har drivd med samme gutt? 🙁

    3. Helt enig! Det er alltid sånn at jenter ikke blir sure på gutten, men kan liksom bli sur på en vennine om han flørter med henne. Er jo forsåvidt han som burde få for det 😉

    4. Jeg er så enig, Tuva…
      En ting er desperate jenter som legger seg etter andre jenters kjæreste med vilje for å oppnå noe. (Oppmerksomhet og reaksjoner, sjalusi, ødelegge et forhold, prøve å ta kjæresten fra en annen jente osv.) Disse jentene er selvsagt skyldige i hendelsen og kan klandres minst like mye som kjæresten…!
      Men, i veldig mange tilfeller er det som du sier: jenta er like uvitende som deg – og det er kjæresten din som tar det jævlige valget om å være utro med en annen jente.
      Da er det ingen andre enn han som kan klandres. Og han fortjener IKKE en ny sjanse…!
      Utroskap er noe dritt; og om en person er utro en gang, er faren stor for at det skjer igjen. Dessverre…

    5. er til dels enig med deg.. men hvis den andre jenta i ettertid går rundt å skryter om det, snakker om det til alle, føler seg bedre enn deg, da blir det noe annet!

    6. det er akkurat det som skjedde med meg..
      kjæresten min var utro i over 1 år og etter jeg fant det ut hata jeg den jenta han
      hadde gått rundt med.. men jeg innså nå for noen måneder siden at hun var faktisk
      helt uskyldig, men jeg er fremdeles sammen med den jævelen.. men det er pga. følelsene mine..
      men jeg er fremdeles ikke over det som skjedde, det skjærte meg rett inn i hjerteroten..
      og jeg er ikke lenger den samme personen jeg var for ett halvt å siden..

    7. Er såå enig! Det er det jeg har prøvd og forklare til enkelte venner! Men de forstår det ikke! Haha 🙁

    8. Kjenner meg så igjen… Ekskjæresten min var utro mange ganger før jeg innså det. Og det gjør så vondt – det tar så mye lengre tid før man kan stole på noen igjen, da.

    9. Jeg er helt enig, og jeg prøver å trykke dette inn i hodet på venninner rundt meg stadig vekk, haha! Jeg har vært den jenta som ble hata av ei annen jente og venninnegjengen hennes fordi jeg tydeligvis var med feil fyr, som jeg ikke aaante holdt på med ei annen. Jeg ble så forvirra, for jeg kunne ikke skjønne hvorfor de var sure på meg, men likevel fortsatte å henge rundt og le med han fyren som hadde lurt oss. Merkelig system. Akkurat dette temaet er noe av det som irriterer meg mest med oss jenter 🙂 Nå 3 år etter, ser hun jenta fortsatt stygt på meg, hahaha.

    10. TUVA WILLASSEN – har du tenkt å legge ut noe flere bilder av innkjøp, bilder, osv av tyrkia eller er den ferien slettet? du sa du skulle kjøpe piercinger å sann, hvorfår kan ikke du blogge mer om tyrkia ?
      -bra innlegg btw 🙂

    11. ja jeg kjenner meg igjenn….
      jeg var sammen med en gutt mange ganger og han er kjempe snill og sånn,men det viste seg at han var forelska i veninna mi…

    12. Kjenner meg igjen ja! Det er så rart system her jeg bor, jeg har vært singel i 6 mnd og det er noe nytt for meg å være singel i og med at jeg bare har vært i forhold nesten hele ungdomsstiden min og frem til nå.. Så klart at man vil prøve å oppleve singellivet og rote/driver på sånn uskyldig med gutter.. Men den gutten man roter med er liksom forbudt siden den og den jenta har fortid med han.. Så skal de bli sure på meg når jeg ikke vet hvem han har rotet med før.. Fortid er jo fortid, og så lenge man ikke er kjæreste med den gutten så skal de ikke bry seg om hvem han gutten driver å roter med.. Så det blir jeg som blir den ja.. finner ikke rette orde, men du skjønner sikkert.. Og det blir så teit..
      Ha en fin dag Tuva 🙂

    13. Tja, jeg er egentlig enig! Jeg likte verken eksen min eller min “eksbestevenninne” etter det der skjedde. Det blir noe annet når din beste venninne og din kjæreste har hatt ett forhold? Det mener iallefall jeg. Ihvertfall når jenta vet godt at han allerede har dame? Så hvorfor gjør hun dette? Men jeg skjønner poenget ditt! Men det er jo også forskjellige tilfeller innenfor dette temaet også! 🙂

    14. Helt enig! Men, om hun andre jenta VISSTE at han hadde en kjæreste er det fremdeles utrolig dårlig gjort av henne og, men mest av alt gutten selvfølgelig. Jeg kunne aldri vært bortpå en gutt som jeg visste hadde en kjæreste!

    15. Er helt enig med deg! Gutten må stå for sine handlinger, selv om det er slemt av begge to om hun jenta visste at gutten var opptatt og hadde dame MEN så er det gutten som har dame da og er opptatt så er mest hans feil..

    16. been there, done that. merkelig hvordan de hatefulle blikkene brenner seg fast på deg som er forelsket i feil gutt. å prøve å få noen støttende ord er ikke vits, han skjønner ikke uansett.

    17. Enig! 🙂
      Du sa noe om da du var i Tyrkia og tok tyrkisk bad og følte deg voldtatt etterpå, hva var det for noe?
      Nysgjerrig 😉

    18. kjenner meg så jævli igjen der! jeg holdt på med en gutt, så dro jeg på ferie, så hadde han holdt på med en annen mens jeg var borte, det visste ikke jeg… så når jeg kom hjem latet han som ingenting, og plutselig bare klikker hun jenta i vinkel og kaller meg hore fordi jeg liksom klina med typen hennes, og jeg bare ……………….. Jeg ble forbanna på han, men hun ble nå bare forbanna på meg, skikkelig kult.

    19. Er heeelt enig! Men jeg skjønner jo også at man ikke ELSKER jenta som gutten din var utro med.. Man må jo få lov til å være litt forbanna liksom. Men sånn egentlig så er jeg enig i at det er gutten som er sammen med noen fra før av, så da er det egentlig han som har ett ansvar … ikke den andre jenta!
      <3 digger bloggen din Tuva

    20. Åh ja, kjenner meg veldig godt igjen! Jeg var sammen med en gutt i 2 år, og 1 av de årene gikk det rykter om at han var utro. Jeg ville ikke tro på det, for såklart nektet han på det, og jeg var for glad i han til å tenke at han kunne gjøre noe sånt mot meg. Da jeg fikk vite hvem han tydeligvis hadde ligget med, kjente jeg at jeg la et lite “hat” over den personen, uten å engang vite om det var sant eller ikke, og var fortsatt sammen med han i litt under 1 år til før det ble slutt. Etter det endelig ble slutt mellom meg og han idioten, fikk jeg kontakt med hun jenta som han visstnok skulle ha ligget med. Hun var supersøt og snill, og hun ante ikke at jeg var sammen med han da det skjedde, og hun hadde såå dårlig samvittighet når hun fant ut av det senere! :p
      Burde skjønt med en gang at det var han jeg skulle være sint på, og ikke den jenta som viste seg å være utrolig grei 🙂

    21. kjæresten min klina med en annen jente en gang vi var ute, tidlig i forholdet vårt. men jeg tilgav han – og nå har vi det kjempefint sammen! og hvis du tror jeg bare er “en dum naiv jente” eller noe, så tar du feil – for han lærte av feilene sine. det nytter faktisk å gi en ny sjanse, for alle kan gjøre feil 🙂 så lenge feilene ikke gjentas da, da må man slå opp. nå har vi vært sammen i et halvt år og jeg er suuperglad i han 🙂

    22. kjenner meg så sykt igjen! fikk frysninger når jeg jeg så dette innlegget, fordi jeg leser bloggen din flere ganger hver dag og akkurat nå står jeg mitt oppe i det du skriver om. sammentreff!

    23. e i en sånn situasjon nu, e ikke ilag me han mer.. men det skjedde når vi va ilag så fikk æ vite nu at han hadde vært det når vi va ilag

    24. samme skjedde meg meg. hun klikket helt på meg. skjønte faen meg ikke driten.
      så begynte alle å hate meg, hahahha fyfaen <3<3jenter<33<3<3

    25. Når man ikke vet at gutten holder på med noen andre så skjønner jeg dette veldig godt, og er helt enig! Men når man vet at gutten er sammen med en annen så er det faktisk både gutten og hunjenta sin feil. Selv om gutten mulig ikke skulle prøvd seg på noen andre i d hele tatt går det ann for jenta å si nei. Det går ann å liksom.. Vise litt respekt ovenfor hun som ikke vet en dritt og tror hun og kjæresten har d fint sammen… Istedet for å bare hoppe i seng med han å drite i at han faktisk har kjæreste og late som man ikke visste en drit om at han hadde kjæreste dagen ettter!

    26. hei, jeg husker du fikk ett marilyn monroe bilde til bursdagen din i fjor eller noe sånt 🙂 Jeg syntes det var utrolig fint, kunne du tatt bilde av det å lagt ut på bloggen ? eller bare sendt link til det innlegget? Har veldig lyst på et sånt bilde selv og i tilegg så har jeg en store søster som er stor fan, håper du ser dette her, hadde ivertfall satt stoor pris på det ♥

    27. Hei! Er det lenge til vi får se rommet ditt ? gledere meg sånn ! <3
      Helt enig med DEg 😉
      Og btw: hVa har skjedd med therese ?????
      Klem Meg <3

    28. Er så sykt enig! Men av og til er det jenter som er utro da, veninna mi hun knullte alle andre mens hun var sammen med bestekompisen min og alle visste det utenom han.. Til slutt klarte jeg ikke å unngå ham mer og fortalte det til ham, han var jo helt trofast og alt mot henne men hun gikk fortsatt og knullte andre gutter-.- Og så da vi var hjemme hos henne så kyssa han meg rett foran henne, hun var rett bak meg liksom, så jeg visste ikke det. Siden jeg hadde litt følelser for ham så trodde jeg at han kanskje følte det samme så jeg smilte litt. Så skreik jo veninna mi ut at han var utro og at han var forbanna stygg osv, så sa eg til hun at det hun som er en forbanna hore og knuller alle bak ryggen på ham. Så kastet hun alle sammen ut..
      Såe det er liksom et bevis på at jenter kan være like dumme som gutter.. måtte bare si det:)

    29. Er enig i dette , MEN likevel.. Jeg kjenner meg igjen til punkt og prikke, men i min situasjon er jenta ute for å ødelegge. Gutten ( kjæresten min da ) gjør ingenting. Han avviser henne fullt og holdent men hun klenger som faen.. Han har sagt han ikke kan fordra at hun gjør sånn foran øynene mine, fordi jeg blir jo såret?! er det så rart?!
      hun er ute for å ødelegge, fordi hun tåler ikke å se oss lykkelige..

    30. shit! eg kjenne meg godt igjen! nåkka ca akkurat såmm d du har skrevve her, har skjedd me meg, å eg har tenkt så masse på d i heile dag så ser eg plutseli att du har skrevve omm akkurat d som eg sett oppi no på bloggen din! ;o

    31. Jeg er så enig! Har aldri opplevd at noen var utro mot meg, men eksen min sin eks hadde vært utro mot han med tre forskjellige, men han hadde absolutt ingenting i mot henne, bare alle hun hadde vært utro med, selv om han egentlig ikke visste om det var sant. Så jeg kjeftet faktisk på han og sa at det bare var utrolig idiotisk å hate de som hun hadde vært utro med – spesielt siden han ikke visste om det var sant! Og senere fant jeg jo ut at den han hatet mest faktisk ikke hadde gjort en eneste ting med henne. haha :L

    32. har vært “hu andre jenta” jeg. vet ikke om kjæresten har så mye i mot meg a, men tror ikke hun liker meg kjempe godt ..

    33. jeg var sammen med en gutt i nesten to mnd, men så begynte han å drive med bestevennina si. og de hadde vært på hyttetur sammen, som jeg ikke fikk vite no om før siste dagen.. og der hadde de drevet og kyssa ogsånn… men jeg tilgidde han sånn 2 mnd senere, også begynte vi å snakke sammen igjen. men så rundt 17 mai, så begynte vi og krangle igjen om den jenta .. men nå så driver vi på igjen, og er nesten sammen:)
      men jeg “hater” fortsatt hu jenta liksom. selvom det egnetlig er like mye hans feil. Men kjærlighet gjør en blind

    34. Veldig bra skrevet! Er helt enig selv, og tror det er mange jenter/gutter der ute som opplever akkurat dette. Er bra at du som forbilde til mange som er framtidige ungdommer sier i fra om dette 🙂

    35. æ e enig! men så finnes det jo noen jente som bare komme for å ødelegge, no e det andre gang….
      du e så pen tuva!:)

    36. Ja jeg kjenner meg igjen det var værst når den andre jenta var bestevennen min vi krangla eller unngikk hverandre lenge og nå har det skjedd igjen men med andre personer men jeg var bare veldig forelska men så var det en som sa til meg at han hadde kjærste og det var en veldig god venn av meg og nå hater jeg henne hvorfor må livet være så vansklig?

    37. jeg digger deg tuva å bloggen din, MEN jeg er ikke enig med deg!
      En gang utro alltid utro, det er jo bare bullshit! Det er jo noen som er sånn, men det er ikke alle!
      …. gidder ikke skrive mer..

    38. Tror det finnes mange jenter som kjenner seg igjen i hva du nettopp skrev der!
      Og vi jenter legger fort skylla på den jenta gutten vår har vært borti, men det er faktisk jenta sin feil på en måte også (om hun ikke hadde noe som helst aning om at han hadde dame eller holdt på med noen.) For selv så ville ikke jeg blitt lykkelig for at ei annen jente skulle bli ulykkelig..
      Mener også at man skal snakke med jenta, men jenter er jenter og er hun en “bitch” så er det ikke alltid hun sier sannheten, fordi hun er redd for og få enda mer dritt enn hun kanskje alt har fått. uansett om det er fra dama til gutten eller vennene hennes.. som sagt “jenter er jenter, ikke alle er like tøffe… finnes mange feige jenter der ute 🙂

    39. Det får meg på en måte til å tenke på det som skjedde med Therese Johansson Rojo i 2009. Hun hadde kysset en gutt som hadde kjæreste. Og kjæresten sa at eneste måten hun kunne tilgi han på, var om han drepte Therese.. 6. juni drepte han henne, bare fordi kjæresten hans var sjalu og sur på Therese..

    40. Har vært ute for det samme, men er enda sammen med han. Har snakket både med han å henne om det. I starten skyldte jeg kun på hun, men så begynte jeg å tenke på at det var han som hadde startet alt. Så vi er venner nå, men jeg glemmer det aldri. Jeg husker på det hele tiden jeg ser henne eller han. Men har valgt å ikke tenke så mye på det. Siden jeg ga han en ny sjanse, å han vet at hvis han gjør noe han vet jeg ikke liker så er det slutt med en gang. Og han sier han elsker meg å jeg tror på han, så får håpe han ikke gjør noe.
      Stå på videre Tuva ! Du blogger kjempe bra 🙂

    41. Det er fordi det er lettere å hate noen man ikke kjenner, enn å hate noen man er glad i. Med den man er glad i, kjenner man alle de bra sidene og grunnene til å tilgi, men den andre jenta (i dette tilfellet) hater vi bare fordi vi kjenner hu ikke og det eneste vi vet er at hu “tok” gutten, selvom han forlot oss likemye.
      Jeg er i samme situasjon selv! Eksen min tok røykshot (nestenkyssegreier) med en jente jeg ikke kjenner, jeg hater å se henne. Han fikk en annen jente til å se nakenbilder til han, jeg kjenner hu og jeg tenker at det ikke er hennes skyld, hun er jo singel .. Så kjenner meg igjen, for å si det sånn!

    42. kjenner meg igjen i det ja .. jeg var uheldigvis “the other girl”, 3 måneder med drama sier jeg bare! men nå har vi blitt venner igjen og funnet ut så mye som han har løyet for å sette oss opp mot hverandre!

    43. Opplevd det selv kanskje ? For det er utrolig lett å skrive noe slikt uten å faktisk vite hva man snakker om..

    44. Det har hendt med meg, bare at jeg var jenta som gjorde gutten utro… jeg følte meg så råtten, men det er heldigvis lenge siden. Da kjæresten til denne gutten fant det ut, kom det fram at flere hadde gjort noe lignende (bare verre enn meg). Sånn situasjonen er nå, er det slik at jenta hater de som var så dumme og ble lurt av denne gutten, men hun prøver å bli sammen med han igjen. Jeg sitter igjen og bare tenker; er det mulig?

    45. Tror dette er det beste innlegget jeg har lest på leeeenge, av både deg og alle de andre bloggene jeg leser! Fikk et skikkelig godt inntrykk av deg, Tuva : ) Et positivt et, du er skikkelig fornuftig, det skal du ha!
      Digger deeg.

    46. greit nok hvis de ikke vet at gutten har dame, men hvis de vet at gutten er opptatt, så er det jæævlig egoistisk. slike folk tenker KUN på seg selv og tenker ikke på konsekvensene, og har ikke peiling på hvordan det føles når noen har vært utro mot deg. den følelsen er jævlig, så syns alle jenter skal tenke seg om før de hopper til sengs med en som er opptatt.

    47. har vært i en situasjon da jeg var den ‘horen’.. men var ikke i min intensjon å såre noen som helst.. jeg visste ikke om konsekvensene før det var for sent.. heldigvis var jenta i bilde her svært moden og gjorde det jeg ikke klarte å manne meg opp til om jeg ville vært i hennes situasjon, nemlig det å tilgi!

    48. vert borti da, og da er ein helt forferdelig følelse me hadde vertsammen i nesten 1år å 6 måna eller noko sånt å så leste eg på meldingane hans at han skreiv godnatt å blablabla å sånt å eg bare heim mobilen hans i golvet og gjekk heim, eg orka ikkje å sjå han eller noko men seinare på kvelden så kom han til meg å såv hos meg, å løyg om alt, at han hadde ikkje gjort noko osv, men på skulen dagen etter på så spørte eg bestevennina til hu jento om ka som egentlig hadde skjedd men hu konne ikkje sei noko sa hu, å då skjønte eg at da var meir, så eg gjekk heim fra skulen å orka ikkje å ver der lengre. så kom han heim til meg så sa eg at han sko ver heilt ærlig med meg å så var han da, sa han hadde vert med ho så å så mange daga å klint så å så mange gonga å sånt, men da var ho eg blei mest sur på, men ho har alltid villa øydelegga for meg å han, alltid så ho er på ein måte da så gjer at eg ikkje vill gi slipp på han, for eg vill ikkje at ho skal “vinna” så om 3 daga har me vert sammen i 2 år 😀

    49. Vist du Poster dette på bloggen din er det helt greit. det du sa at en gang utro alltid utro er helt sant. det skjedde med meg en gang.. Han var en player og det er jo han forsatt då.. han sa liksom at eg var den eneste jenta for han, at han dreit i alle andre at eg betydde alt.. og eg trodde på han. hørte ikke på noen av vennine mine. eg trodde han var ferdig med og playe jenter. han begynte og si han elsket meg og at eg var søtingen hanes. men eg svarte ikke på det med elsker tingene siden elske er et veldig sterkt ord. og vi begynte og holde på. holdt på i 3 uker tror eg så, ser eg han med en annen jente, hun holder rundt han. så kysser de. og han så at eg så på, han klikket på hun jenten og løp bort til meg og forklarte alt sammen til meg at han prøvde og gå vekk, for hun jenten har likt han lenge og sånt. så dum eg var så tilgidde eg han. noe eg angrer på i etter kant. prøvd seg på bestevennen min og alt. så når du hører at venne dine sier han er en player så hør på de. siden de har rett. nå angrer eg. så ikke hold på med en player.. då er løpet ditt skjørt..

    50. velger å være anonym.. etter ett og ett halvt år med kjæresten min i juli, så trodde jeg alt var perfekt. forrige uke fikk jeg høre at han hadde ligget med vennina mi, jeg klikket på vennina mi. og fikk tilbake fra hu; men dere har det jo ikke bra sammen, og jeg trengte sex.. han var drit full og lå kun der, fikk jeg høre av de som var der..

    51. Sant det du sier der! Kjenner meg noe igjen, men man må bare tenke seg om å se hvem sin skyld det er=)

    52. Det er litt deilig å se at man ikke er alene. Det virker som mange av kommentarene er fra en litt yngre del av befolkningen, og det er ikke så rart. Når man er ung så ønsker man å utforske, og mange vil si at det er lettere å gjøre feil. Følelser kan være vanskelige å kontrollere.
      Når det er sagt så er det viktig å tenke seg om, å bruke hodet, ikke bare hjertet. Når hjertet sier “kjør på”, og hodet sier “dette er ikke helt riktig”, så er det ofte hodet som har rett. Men hjertet er ofte mer overbevisende. Kjærlighet er så utrolig vanskelig til tider.
      Som 20 åring vet jeg selv hvor vanskelig dette kan være. Jeg er ingen ekspert, men da min første ordentlige kjæreste viste seg å være utro, åpnet jeg øynene. Det første jeg følte var svik. Deretter skyld. Hadde jeg drevet han bort? Deretter hat. Mot både kjæresten og jente nr2.
      Det er mange faktorer som spiller inn, og i en så sårbar situasjon er det lov å være sint. Man skal være sint!
      Nå har det gått 3 år. Jeg har funnet meg en gutt som elsker meg, og jeg elsker han mer enn noe annet. Eksen viste seg å være full av skyldfølelse han å. Utroskap er noe jeg aldri kan tilgi, men vi er på god talefot, og hatet har blitt omgjort til “pitty”. Jeg syns synd på dem som aldri blir fornøyd med det de har. Stakkar deg som ikke har selvkontroll!
      Psykologisk sett har situasjonen dessverre gjort meg til en usikker og sjaul kjæreste. Jeg er redd for å miste det jeg har, og spør gjerne kjæresten mer enn en gang om han virkelig elsker meg.
      Så bruk hodet jenter. Dere skader mennesker.

    53. Uansett hvor snill og søt den andre jenta er, så er hun grunnen til at typen bedrar deg. Derfor er det grunn til å mislike personen. Men ja, en kan snakke med henne. Men jeg hadde ikke likt henne bedre av den grunn. Nå er ikke jeg typen som baksnakker, vil ikke havne ned på det nivået. Men hun og typen fortjener nok hverandre siden han er dum nok til å bedra deg! (“Deg” er liksom jenta som blir bedratt.)

    54. Haha, sykt mange dumme jenter her.. i og med at så mange kjenner seg igjen.. blir helt sjokkert over at så mange er så kort tenkt! Selvfølgelig er det ikke den andre jenta sin skyld.. Det burde jo ikke være nødvendig å si en gang! Men det er det tydeligvis likevel, det ser man jo på kommentarene her.. kjempebra at du sier det! :))

    55. Har opplevd akkurat det der du 🙂 Bare at eg va den jenta som ble hata.. Gutten lurte meg trill rundt.. Endte med at dama til denne gutten slo meg ned, masse drittsnakk og you name it..

    56. Det er veldig offte det samme for oss jenter og, vi skal ha alt og alle. Spesielt sånne bimbo fjortis jenter, og det er mange gutter som blir lurt trill rundt også.
      Jeg har en veninninde som gjør sånt hele tiden. Bare sist uke holdt hun på med 3 gutter samtidig.
      Men hun er ganske pen, så guttene tar henne tilbake etter litt.
      Og det vi ikke tenker på, er at vi offte også kanskje liker litt en anen fyr også, og vil ha begge to. Men det funker jo ikke. og det er sånn med guttene også. Men dem lærer jo til slutt!:)
      Er helt enig i det du skriver tuva, og liker bloggen din kjempe bra! 🙂

    57. Bra skrevet! Har vært gjennom noe lignende selv. Vi hadde vært sammen i litt over 1 år.. og så begynte det å bli fram og tilbake mellom oss.. litt diskusjoner og tårer – men vi var liksom sammen, men allikevel ikke. Så viste det seg at siden det var så mye tull mellom oss, hadde han skaffet seg et sidesprang. Etter noen måneder fortalte han meg det, og hjertet mitt ble knust. Jeg mislikte med en gang denne jenta han hadde vært med.. men sannheten var jo at hun var uskyldig. Hun visste ikke at han hadde dame. Fikk snakket med hun, og det hjalp litt på. Vi er fortsatt sammen, flyttet inn ilag og venter vårt første barn. Denne utroskapen har ført oss nærmere sammen, men jeg klarer allikevel ikke å stole helt på han.. det tar nok noen år 🙂

    58. jævlig bra skrevet , er i den sitvasjonen nå sa i fra om kjæresten til en jente at han hadde vert utro for det var meg han brukte jeg sa i fra til den jenten for og vere grei og håpet at hun skulle sette pris på det jeg fikk bare drit tilbake , men det var en tyrker så what to do-…

    59. er både enig og uenig. i mitt tilfelle er det ikke gutten som har gjort det verste, men ja han har tatt valget han også om og vere utro. Men jenta var min bestevenn og da føler jeg det blir annerledes. fordi hun har ett ansvar som bestevenninde. Og hun løy om alt og var egentlig ikke en god venninde før det som skjedde heller 🙂

    60. Dette er det dummeste jeg har lest på lenge. Herregud, en gang utro alltid utro er bullshit, ting er langt ifra så svart og hvit som du skal ha det til.

    61. kjenner meg veldig igjen! Men jeg er ikke helt enig i det siste du skrev “en gang utro alltid utro”. Men jeg digger bloggen din!:D

    62. En gang utro alltid utro? Ting er ikke så svart og hvitt som du skal ha det til. Mennesker gjør feil. Det som betyr noe er hvordan de håndterer ting etterpå.

    63. gleder meg til du får ett par år på rævva å lærer deg hvordan verden virkelig fungerer. “en gang utro, alltid utro” ? det er den dummeste og mest patetiske setningen jeg noen gang har hørt. Mennesker gjør feil, å selv om 20 % av mennene i hele verden fortsetter å være utro gang på gang, betyr ikke det dermed at de resterende 80 % er det samme. Skal lese innleggene dine og ta deg på alvor når du har blitt litt voksnere, og kanskje opplevd noe i nærheten 🙂 lover deg at ting er virkelig ikke som du tror, Tuva. Verden forandrer seg, ting er ikke så svart hvitt som du tror, og ikke tro at ting er så enkle som å dumpe en kjæreste om han dummer seg ut. Du vet, det som spiller en rolle er hvordan han takler situasjonen etterpå. Gir han faen er han en idiot og bør dumpes, men gjør han alt i sin makt for å beholde deg, angrer seg, og tar bedre vare på deg enn noen gang – da KAN faktisk utroskap tilgis. Dette kommer du til å oppleve senere:)

    64. Jeg hadde en type som var utro. Jeg ble helt knust og prøvde å få han tilbake. Jeg ville ha han tilbake! Men når noen uker gikk, innså jeg hva han hadde gjort mot meg, og hvor galt det var. Jeg har snakket med jenta han var utro med , og hun viste ingenting om at vi holdte på. Han hadde playet oss begge. Den dag idag prøver han å få meg tilbake, men han fortjener ikke meg. en gang utro-alltid utro.

    65. WoW!
      Første gangen jeg er inne på bloggen din idag og trodde nesten du skrev om meg her. Situasjonen du beskrev er akkurat hvordan jeg har hatt det. og jeg var den jenten som ikke var i et forhold og som fikk vite dette senere. da det var litt seint å gå tilbake på følelser..
      Veldig bra blogg du har.
      Tina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg