Innkjøp fra Tyrkia

God kveld! Nå har jeg nettopp sittet og lest alle kommentarene på innlegget under, og jeg synes det er skikkelig bra dere engasjerer dere og kommer med deres synspunkter. Føler skikkelig girlpower, haha! 

I morgen har jeg min første skoledag. Gleder meg faktisk litt, er veldig motivert for skole nå. Gjenstår bare å se om motivasjonen holder seg oppe, noe jeg egentlig tviler på. Jeg er en av de som synes skole er umennesklig tungt.. Men skal gjøre mitt beste! Kan ikke drite meg ut på nytt. 

Her har dere noen flere innkjøp fra Tyrkia. Kjøpte noe mer også, men har rotet det bort i rotet. Viser når jeg har ryddet rommet. Her kan dere se innkjøp del 1 og her kan dere se skoene jeg kjøpte i Tyrkia

“Adidas” gensere. Disse er jeg veldig fornøyd med.


Supersøt kjole som eeegentlig er litt for kort, men måtte bare ha den.


Når jeg gidder skal jeg vise dere bilder fra Tyrkia og en liten “guide” om Side/Tyrkia. Nattasuss ♥

50 kommentarer

Siste innlegg