Klar for DØGNVIIIILLL

Hellooo! Vi har så lange skoledager, men alt for mye dødtid innimellom, så da har jeg tid til litt blogging. Ikke at det er så mye interessant å meddele fra skolebenken, men whateveeer, bra tidsfordriv er det i allefall! 

I helga er det DØGNVIIIILL!! Gleder meg så sinnsykt mye! Elsker døgnvillhelga, for det skjer så mye hele tiden. Så sinnsykt masse mennesker, venner, god stemning og hele byen er i fest! Skal først på jobb til klokken syv, så har forhåndsskrevet et innlegg et innlegg til dere, men noe mer enn det rekker jeg ikke i dag. Men skal ta masse bilder ikveld 😀


Nye converse forresten.


Happyface!


Wooooop! Noen av mine lesere som skal på døgnvill? Da MÅ dere komme bort og hilse på meg 😀


God stemning på skolen!


Chillææærn.


Ojjj, nytt headerbilde?! Send inn forslag til [email protected]. Takk på forhånd!

78 kommentarer

Siste innlegg