Alt er lov til feeeest

Heiiii! ÅÅÅÅ, er i så sykt godt humør! Elsker døgnvill!! Er så sykt god stemning og så sinnsykt mye folk! I dag når jeg gikk gjennom byen viste jeg ikke hvor jeg skulle feste blikket. Var så sinnsykt mange kjekke, ukjente gutter i byen! Heelllooo! Nå skal jeg sminke meg i full fart, så er det rett på vors og døgnvill!

Angående røykingen.. Jeg røyker ikke, kun til fest! Skjønner jo at mange 10-åringer leser bloggen min, og burde kanskje ta litt hensyn(?). Men alvorlig talt, denne bloggen handler om livet mitt, og jeg synes bare det er teit å drive og pynte på sannheten for å please andre. Jeg blogger ikke fordi jeg har lyst til å være et forbilde for små jenter som ikke klarer å ta sine egne valg, men håper selvfølgelig ingen blir “påvirket”. Men om du blir påvirket av at jeg røyker til fest, så er du nok alt for ung til å sitte på nett (samme angående alkohol). Røyk er selvfølgelig ikke kult!

Bilder fra igår:


Jentene er klar for døgnvill!!


Måtte knyte skoene til Therese siden hun fikk astmaanfall! 


Geip!


Pissepause i hagen!


STINE <3


Ojjj..


Kult å geipe til kameraet.


Han der i midten er ei blogghore! Remember him??

80 kommentarer

Siste innlegg