Justin Bieber på døgnvill!!!


Ååååå GUD! Min NORSKE Justin Bieber ♥ Skal prøve meg på han i dag, sånn ordentlig!

Vi tok så sinnsykt mange bilder i går, og jeg klarer faktisk ikke og kun velge ut et par. Så har dere lyst til å se veldig mange bilder eller skal jeg spare dere for det?

Men møtte i allefall utrolig mange herlige blogglesere i går også som kom bort for å hilse! Herregud så koselig det er å SE bloggleserne sine. Jeg tenker faktisk aldri over at så utrolig mange mennesker sitter og leser alt jeg skriver, så på en måte gikk det litt opp for meg i går. Håper dere fikk et godt inntrykk av meg i virkeligheten og ikke synes jeg er heeelt gal, hehe 🙂

Husker dessverre ikke navnet på noen.. Men tror jeg ga ut nummeret mitt til mange av dere? Haha! Bare å ringe ikveld! 


Adriaaaaaaaaan!


Koselig ♥

116 kommentarer

Siste innlegg