Om budsjettet mitt

Hello! Måtte jobbe i dag også siden noen var blitt syk, så akkurat nå sitter jeg på jobb. Heldigvis er det en ganske rolig dag, så da kan jeg sitte litt på PCn. Jobber alltid fra halv 4 til halv 12, så de dagene blir det ikke mye blogging. Men hvis man skal leve det livet jeg lever må man nesten jobbe. Jobb = penger = shopping osv ♥


Nice jobboutfit? BurgerMan forever ♥ 


Meg og broren min, Raade ♥


Ojjj.. Ansvarlig bror!

Noen spurte om budsjettet mitt. Det varierer veldig, kommer helt ann på hvor mye jeg shopper. Denne måneden har jeg jo vært i syden og kjøpt meg jakke til 6500, så har brukt en god del penger. Men til vanlig bruker jeg kanskje 5000 kroner +/- i måneden, har egentlig ikke helt oversikt. Men tjener i allefall mer enn jeg bruker, så sparer en del! Nå kom jeg faktisk på en god idè! Fra og med i morgen skal jeg skrive ned alt jeg bruker i en måned fremover, så skal jeg fortelle dere om en måned hvor mye jeg har brukt!

56 kommentarer

Siste innlegg