Latskapen lenge leve

God kveld! 

Idag har jeg hatt en litt sånn “livet-er-så-jævlig-kjedelig-det-skjer-jo-faen-ikke-en-dritt”-dag. Dro rett hjem etter skolen, spiste middag, la meg i sengen, og her har jeg ligget siden. Tror jeg fikk meg en nedturen til jorden etter ei alt for morsom og festfylt helg! Hverdagen går i rutine; skole – (jobb) – middag – hjem – sitte på PC og ikke gjøre en dritt fordi man er alt for sliten – sove. Har ikke tatt meg en powernap da, så det er jo en positiv ting. Visste dere at jeg faktisk er så lat til tider at jeg ikke gidder lage meg mat? Er sikkert derfor jeg er slank. Latskap er tingen folkens, for dere som vil ned i vekt! Neida, tuller bare. Skal lage meg mat rett etter at jeg har postet dette kjedelige innlegget! 

Shopping! Satt og tenkte på det hele skoledagen i dag. Shopping er faktisk noe som gjør meg lykkelig, i øyeblikket i allefall! Så da var planen i boks; shopping etter skolen! Men tror du jeg hadde noen venner å shoppe med? Nei.. Men hva skal jeg med fine klær egentlig? Der kommer latskapen inn i bildet igjen. Jeg gidder aldri kle meg fint til hverdags! Står alltid opp i siste liten sånn at jeg akkurat rekker å pusse tennene, kle på meg noe helt random og komme meg avgårde. Litt for seint alltid selvfølgelig, sånn at jeg alltid kommer et par minutter for sent. 

På skolen. Der har jeg vært ganske flink i det siste! Er vel derfor jeg ikke har energi til så mye mer? Vel, da er det bare å velge; skole eller sosialt liv? Easy! Sosialt liv! Neida, elsker skolen, skal aldri slutte <3 


Miss you Therese <3 Skal svare på spørsmålene om henne i morgen! Har ikke gjort det fordi jeg er LAT, OK?

Så moralen i dette innlegget at man ikke må være lat, det går utover ALT! Skjerpings TUVA!

26 kommentarer

Siste innlegg