Skoleblogging

Hei! Sitter på skolen nå og bare venter på å få komme meg hjem til middag. Egentlig kunne jeg gått og kjøpt meg mat i kantina, men alvorlig talt! Tror ikke kantinefolkene at vi blir leie av å spise overprisede landganger hver dag?! Og brusen koster 25 kroner!! Men brus har vi i allefall, ikke alle som har det!

Jeg fikk fri i to timer i dag siden resten av klassen skulle få skolepc, så da dro jeg helt alene ned til byen. Følte meg ganske klar for å dra kortet et par ganger, men endte kun opp med en blazer (bildet nederst). DET må jeg skrive ned i budjsettet mitt!


I sola oppdaget jeg en monsterkvise, æsj!


Så måtte sminke meg når jeg kom på skolen!


Meg og den kjekkeste gutten i klassen (nå blir han stolt).


Dere husker blazeren jeg prøvde? Ville egentlig ha den i marineblå, men de hadde ikke strørrelsen min, så da ble det beige. Men mååå sjekke ut de andre h&m-butikkene å se om de har den i min størrelse!


H&m – 299 kr 

63 kommentarer

Siste innlegg