Var på date igår

Hello! Nå har jeg nettopp fått en aldri så liten moralpreken av læreren min angående cananda goosen min, så nå slipper alle dere dyreelskere kjefte mer. Nå vet jeg! Kommer ikke til å hive den i søpla akkurat, men neste gang jeg kjøper noe med ekte pels kommer jeg til å tenke meg om. 

Uansett, igår var faktisk jeg og Mariell på dobbeldate! Eller daten var ikke akkurat planlagt, men vi skrev på facebook at vi var på Egon i håp om at noen kjekke karer skulle se det, for så komme dit de også, heheh! Og joooda, der dukket det plutselig opp to kjekke karer. Score!


Men de måtte sitte på bordet ved siden av, for de luktet så sykt svettlukt etter at de nettopp hadde vært og trent. Vi ga beskjed om at på neste date måtte de ta seg en dusj og stelle seg først. Men hyggelig for det om! Hvem tror dere var min date?;);)


Bedre bilder av jakken jeg kjøpte. Love iiit ♥ 299,- kjøpt på h&m.

103 kommentarer

Siste innlegg