Dagens outfit

Hei! Igår måtte jeg jobbe for noen som var blitt syk, derfor fikk jeg ikke blogget. Det er som oftest pga jobb det blir lite blogging, men sånn får det uheldigvis bare være.. Regner med dere har forståelse for det når jeg har skole fra 8.15 – 15.30, så begynner jeg egentlig på jobb 15.30, så da må jeg skynde meg så fort som mulig på jobb rett etter skolen, og jobber helt til 23.30 på kvelden. Det er en 15-timers lang dag det, så håper dere forstår!

Idag fikk vi gå litt tidligere siden vi var på konsert med skolen, så det var utrolig deilig. Må nesten ta meg en liten powernap før jeg poster bilder fra dagen i dag. Ikveld tror jeg at jeg bare skal slappe av, men hvem vet hva som dukker opp utover kvelden. Men er ganske sliten etter ei tung uke med både skole og jobb. Flink er jeg i allefall! 

Var så varmt og fint vær i dag, så da fikk jeg bruk for den nye blazeren min ♥


Blazer/veske/Topp/H&M – Shorts/BikBok – Sko/Converse


Elsker mine hvite converse i skinn ♥ De er fra BareSko.

Snakkes om litt! zzZZZzzz 

94 kommentarer

Siste innlegg