Masse bilder

God kveld! 

Er så motiverende å blogge når det er fint vær, man gidder sminke seg, nytt design, godt humør – ja, en fin dag med andre ord! Nå er jeg uthvilt for kveldens aktiviteter, som jeg for øvrig er usikker på hva går ut på. Hadde litt lyst til å dra på fest, men tror jeg sparer det til imorgen. Har ikke vondt av å ta det litt med ro! Er forresten skikkelig sulten, kjenner det langt inn i levra! Hadde ikke vært så dumt med en middagsinvitasjon! Anyone? Er ikke noe morsomt å lage mat alene når familien er på hytta 🙁

Idag var vi som sagt på konsert. Var en helt grei opplevelse! Det beste var selvfølgelig at det var gratis mat! Var jo flinke artister/band som spilte (selv om jeg ikke vet hvem noen av de var, bortsett fra Terje), men dundrende musikk i solsteiken klokken 10.00 om morgenen, masse ungdomsskoleelever og en meget trøtt Tuva – blir det ikke helt god stemning av. Så vi dro ganske fort etter at vi hadde spist opp maten!

Tok en hau med bilder:


Karen, storesøsteren min akà hippien!


Ser dere hvor lyst håret mitt er blitt? Stripe lysere eller farge mørkere?


Cattaa ♥ En av mine svært få venner på trinnet!


Løvis elsker både meg og Karen, han klarer ikke helt velge! (meg mest)


<3<3<3


Hehee

Så forresten masse med blogglesere, men var ikke mange som turte si hei. Synes det er bedre at dere sier hei enn at dere stirrer så mye. Jeg er veldig hyggelig mot alle som hilser ♥

90 kommentarer

Siste innlegg