Stjerneelevene

Hello! Nå har jeg akkurat hatt årets første, vellykkede engelskprøve. Satser på å få fem! Haha, nå kommer jeg sikkert til å bli skikkelig skuffet, er alltid sånn.. Men gjorde i allefall mitt beste, og det er det som telles, riiight? 😉

Ellers har jeg svart på spørsmål om Therese idag, så det vil på postet på min blogg litt senere idag når jeg er på jobb, sånn at det ikke blir nok en dårlig bloggdag. Snill og flink som jeg er sa jeg ja til å jobbe for noen andre idag også. Jada, jeg er verdens snilleste og beste ♥ Selv om det går veldig mye utover bloggen.. Det er litt kjedelig!


Jeg og Mariell er stjerneelevene i klassen 😀 Hehe!


Jeg er helt sjokkert! Har dere fått med dere at Therese har endret status til in a relationship på facebook?? Og dette er den heldige.

44 kommentarer

Siste innlegg