Bloggmøte med turtelduene

Snakk om sola! Da jeg og Mariell kom ned til byen etter skolen, møtte vi selveste bloggkongen som satt og ventet på at Therese skulle bli ferdig på skolen. Det var så søtt! Han hadde syklet flere mil bare for å overraske Therese. En sånn en skulle alle hatt, eller hva jenter? Så hadde vi et aldri så lite bloggmøte hvor vi tok opp diverse saker, blant annet om vår fremtidige bloggturnè som vil finne sted veldig snart. Godt at vi endelig har fått flere ivrige og engasjerte bloggere her i byen!


Jakken jeg har på meg vet jeg dessverre ikke hvor er fra, for det er min eldste søster sin. Mener og huske at hun kjøpte den i Sverige. Sorry!


Meline er ikke så fan av bloggbilder 🙁


Er så godt å se Therese så lykkelig om dagen ♥

Nå skal jeg på jobb. Poster svarene på spørsmålene om Therese i kveld, så da er bare å følge med. Snakkes! 

52 kommentarer

Siste innlegg