Bloggkongen med bloggbilen

Hei! Var på jobb igår, derfor hadde jeg en bloggfri dag..

HAHAHA! Eivind ringte meg på skolen, og sa han måtte vise meg noe SYKT FET! Og jeg tenkte bare “Jaja, sikkert dritkuuult… not liksom!” Men da han kom kjørende skal jeg love dere jeg ble overrasket, imponert og alt mulig! SJEKK NÅ!! Hvem andre enn bloggkongen kunne ha funnet på noe sånt?!


Her har vi bloggbilen hvor bloggkongen, bloggdronningen og bloggprinsessa skal rulle gatene med, og spesielt når vi skal på bloggturnè! Blir så sykt rått!


Stolt! (og litt flau, haha)

Sånn ellers idag har jeg og Mariell vært på shopping. Og vet dere hva?! Jeg kjøpte meg FIRE bukser på barneavdelingen på H&M! Skal vise dere senere når jeg kommer hjem, for akkurat nå er vi på besøk ho Ole-Kristian hvor vi skal spise pizza og kose oss, før vi skal videre på bloggkveld hos Eivind. Bloggbloggblogg ♥


Best av alle innkjøp idag er selvfølgelig Justin Bieber-shorta! Wiii! Fra barneavdelingen på H&M.


Ole-Kristian hihi. Remember him?

73 kommentarer

Siste innlegg