Ny genser

Å guuud, har litt av en jobb foran meg! Nesten 600 kommentarer å godkjenne! Hoper seg skikkelig opp når man er lat med å godkjenne. Vurderer og åpne kommentarfeltet slik som før, for godkjenning er litt slitsomt i lengden. Men det negative med det er at det er mye vanskeligere å få med seg alle kommentarene, og å svare på spørsmål – noe jeg for øvrig er blitt ganske dårlig på i det siste.. HEHE!

Har hatt en veldig koselig og slapp søndag så langt. Kom nesten nettopp hjem fra Ole, hvor vi har sett film, spist, hatt bloggmøte og bare slappet av. Nå har jeg ryddet huset til familien kommer hjem fra hytta, så da håper jeg det blir middag på meg også. Elsker å få servert mat <3

Kjøpte meg en genser her om dagen hos russedress.no. Nei, jeg er ikke russ i år (eller neste år), men det står jo heller ikke Russ 2012 på den, så da gjør det ingenting 😀 Fiiiin!


Så sinnsykt deilig å ha på! Fin?

83 kommentarer

Siste innlegg