Resultat

HAHA, LURTE DERE!! (sjokk? Nei, kanskje ikke) Skulle selvfølgelig ikke helbleke håret, da hadde jeg nok vært en vandrende appelsin idag. Synes jeg var ganske modig igår som stripet håret, og resultatet ble heldigvis bedre enn forventet. Var forberedt på at det ville bli gult, men det ble det heldigvis ikke! Eller kanskje litt.. Hehe.


Akkurat her angret jeg jævlig mye!


Før og etter bildet. 

Striping er ikke så big deal, men er litt imponert over meg selv som turte, haha! Jeg er jo verdens største pingle når det kommer til hårfarging. Er så utrolig redd for å få slitt hår! Må selvfølgelig stripe håret flere ganger for å få det resultatet jeg vil ha, for dere ser at jeg ikke har noen striper i det lengste håret. Wiii, dette blir spennende! Og nei, jeg skal ikke bli blond, bare lysere. Tror dere det blir bra?

274 kommentarer

Siste innlegg