Norges vakreste hår – Define-konkurranse

Bruker aldri å få leserne mine til og stemme på meg slik at jeg vinner konkurranser, for det er råttent gjort mot alle andre deltagerne – men i dette tilfellet føler jeg faktisk at jeg fortjener det litt. Var en leser som tipset meg om konkurransen, så tenkte den var noe for meg. 

Define har en konkurranse på Facebook hvor de skal kåre Norges fineste hår, du kan selv melde deg på HER. Om du er interessert er det bare å klikke inn og lese om konkurransereglene. Førstepremien er et cover for bladet Kamille og du blir Defines neste hårmodell.


Dette er bildet jeg brukte. Du kan stemme på meg her!

Stem på meg kun hvis du synes håret mitt er fint og synes jeg fortjener det ♥ Konkurransen handler ikke kun om antall stemmer, for det er en jury som bestemmer hvem som vinner blant de som har flest stemmer fra de forskjellige fylkene. 

Tusen takk på forhånd til alle som stemmer ♥ 

315 kommentarer

Siste innlegg