www.billigejakker.com = svindel

I innlegget hvor jeg blogget om Canada Goosen min, fikk jeg flere kommentarer om hvor dum jeg er som kjøpte den SÅ dyr når jeg kunne kjøpe den MYE billigere på www.billigejakker.com.

Måtte selvfølgelig kikke innom siden, og skjønte ganske fort at jakkene der måtte være falske – SELV om det står svart på hvitt på siden at det er ekte vare. Så da måtte jeg gjøre litt research, sånn at ingen av dere lesere går på en smell og kjøper noe dere tror er ekte men så ender dere opp med en stygg, uekte Canada Goose i posten. Er nemlig mange av dere lesere som har spurt meg om den siden, så derfor skriver jeg dette innlegget for å informere! Dette gjelder selvfølgelig også diverse andre sider. Så vær kristiske hvis noe for billig til å være sant, for da er det som regel det!

TV2 hjelper deg har gjort research, så i denne videoen får dere vite det dere trenger. 

Slik ser en ekte jakke ut, hvis noen skulle lure:

Får fortsatt mange spørsmål om jakken, så HER kan dere lese dere som ikke har fått det med dere. 

Her ser dere tydelig forskjellen på en ekte og uekte. 

– Har du noen gang kjøpt noe du trodde var ekte, men så viste det seg å være falsk vare? 

217 kommentarer
    1. i de falske jakkene bruker de ofte hundepels på kragen, f.eks schæferpels… å inni jakkene er det ikke dun, men kylling, ofte er det kyllingbein og inni jakkene

    2. Sykt bra at du skrev dette! Har selv vært inne på siden, og ble først superhappy før jeg skjønte at det var “for godt til å være sant”.

    3. Hei. Kjempeflott at du lager et innlegg om dette. Jeg har selv vært innom siden til billigjakker og fikk nesten hakeslep når jeg så prisene i forhold til butikk. Det måtte jo være for godt til å være sant. Og det viser seg å være sant. Det som er litt dumt er jo at siden er nettbasert som ergo vil si at man ikke får sett produktene på forhånd og bildene har de jo tatt fra ekte canada goose jakker. (Hvis du ser på billigjakke.com så ser du pelsen er samme som på jakka di, men regner med du får den som du har postet til venstre på bloggen din i posten.) dumt at ingen får fjernet sånne fra internett. eller ivertfall tydelig avslørt dem sånn at folk ikke tror de har kjøpt ekte.

    4. helt enig med deg, ass! Hørt masse om billigejakker.no i tillegg er det masse så tyder på at det er svindel! Jeg elsker jakken din fra Canada Goose, misunnelig:F! Digger bloggen til deg og tcmn, dere er best!
      Stå på!:-))

    5. Kjøpte uggs som skulle være ekte, og de lovde det. Men så viste deg seg at de ikke var ekte alikevell. Gjorde litt research om den nettsiden, og da var det mange som hadde skrevet at de var falske.

    6. Kjøpte en ghd-rettetang en gang som var falsk,heldigvis kostet den bare 500 kroner,så gjorde ikke så mye 🙂 Rettetanga fungerte faktisk bra,men den var skadelig for håret og hadde så dårlige plater at de kunne begynt og brenne, derfor kastet jeg den og kjøpte en ekte ghd i en frisørsalong like etter 😀

    7. Men hvorfor er det så viktig å ha merkejakke da? Det går da fint ann å kjøpe en fin jakke på Vero Moda til 500 kroner. Hvorfor må man ha et merke på den?

    8. har heldigvis ikke gjort det, og håper jeg ikke gjør det. Så den videoen når den gikk på tv2 hjelper deg… Skikkelig dumt at noen gjør sånt. :/

    9. jaa, en iphone…. og det var sykt irrrr, fordi kjøpte den i usa, og åpnet den når jeg kom hjem, og den var FAKEE…. og visste ikke hva butikken jeg kjøpte den hos het, så fikk ikke igjen penger… så jævlig fail ass!! 🙁 angrer på at jeg ikke kjøpte i norge

    10. Jeg kjøpte jakka mi fra billigjakke.com. jeg vet den ikke er ekte. men det er en jævla bra kopi. det er ekte pels, men ikke lik pels som på den ekte. Det er heller nesten ingen som ser forskjellen. så om man ikke vil betale like mye som en orginal duger denne. det er ikke hundepels eller kylling i den. jeg har undersøkt! den er prikk lik din! husk at det er forskjellig kvalitet på de fakede jakkene….

    11. De falske er av schæfer pels. vist du har noe imot at folk har lyst på bedre kvalitet, tenk deg om før du skriver noe så tapetisk.

    12. Hei! Jeg ser at du snuser, og jeg lurte på; hvor lang tid tok det før du sluttet å være skikkelig svimmel når du første gang snuser? Blir skikkelig svimmel (snuser Catch), og jeg klarer ikke å legge det fra meg..

    13. Dette har ikke mye med innlegget å gjøre, men Tuva, det er veldig skuffende at du ikkje publiserte hvem som vant nelly konkurransen for en uke siden…
      Hilsen skuffet fast leser

    14. Hei
      Tenkte jeg kunne gi et tips til de som vil kjøpe canada goose på nett 🙂 Canada goose sin hjemmeside har en liste på hvilken nettbutikker og butikker rundt omkring i verden som selger ekte canada goose!

    15. Ja, kjøpte Uggs gjennom den siden som Kristina Andersen skrev om….
      Ble flau og irritert da jeg fant ut at de ikke var ekte!!

    16. har selv blitt lurt da jeg skulle kjøpe nike shox på en side som heter gaosale.com eller no. De var veldig fake! jeg bestilte i størrelse 39, for jeg hadde prøvd de i butikken sånn at jeg kunne kjøpe de på nett. De var tydeligvis i størrelse 36, siden de passet til en som bruker det. Skoene kjentes ut som om de var av papp.. kjipt..

    17. Veldig bra at du informerer om slike ting. Veldig leit å bestille noe og få det i posten, for deretter å finne ut at du har blitt lurt. Jeg har heldigvis ikke gått på den blemma, at jeg har kjøpt noe som ikke er ekte. Jeg velger heller å gå til butikker for handle, det er sikkert, men kan bli dyrt.
      Må bare tilføye at du har en veldig fin blogg, som jeg ofte er innom:-) Ha en fin kveld!

    18. hvordan vet du at ikke goosen er ekte fra billigejakker.com? bildene de bruker på nettsiden sin er av ekte goose, om produktet som er på bildet kommer i postkassa fra dem er det ekte. men det vet man jo ikke før man bestiller derifra, og OM det er fake, har man alltid klagerett og kan sende i retur. det som står på nettsidene til tv2 blir litt feil opp mot dette, da goosen på billigejakker.com skriver at det er så og så mye rabatt. har ikke bestilt derifra selv, så vet jo ikke om det de sender ut er fake eller ikke, men man ser jo tydlige forskjeller på fake og ekte IRL.

    19. hei !
      har veldig lyst til å kjøpe canada goose jakke før vinteren men sliter litt med å finne nettsteder hvor jeg vet at den er ekte. Noen som kan komme med noen tips om nettsider som selger ekte jakker , kanskje litt billigere enn full butikk pris ? : )
      Takk på forhånd!

    20. Skjønner ikke hvorfor dere vil kjøpe Canada Goose in the first place… Tenker på dyremisshandlingen 😛 Men samtidig er jeg mot dårlige butikker som selger fake klær, så bra du sier ifra 😛

    21. Hmm, er det egentlig så ille å kjøpe fake? Jeg angrer sykt mye på at jeg i forfjor kjøpte meg Canada Goose jakka, den er så tung og stor, og jeg mener at den ikke er verd 5700 kroner som jeg betalte.. Jeg skulle heller ha kjøpt en fake jakke, sluppet å bruke så mye penger på en jakke som jeg aldri gadd å bruke.

    22. egentlig så betyr det ikke så masse for meg om det er fake eller ei… men skjønner jo at det er kjipt om du kjøper noe du tror er ekte vare, også viser det seg å være feil! 🙂

    23. Åh, Tuva..dette innlegget var godt du skrev!
      jeg hadde tenkt å kjøpe jakke akuratt der..har sittet og sett på goose jakkene der så lenge.
      Jeg kjøpte engang et par nike sko som jeg trodde var ekte, men som viste å være falsk.
      Takk for at du hindret meg i å gå på enda en smell 🙂 <3

    24. Ville bare si ifra om at hvis noen er usikker på hvor man kan få kjøpt ekte canada goose jakker så er det bare å gå inn på nettsidene deres, for der kan man søke etter nærmeste butikk og få oversikt over hvilke nettbutikker som selger de : ) Da vet man at man får ekte vare.

    25. For å si det sånn kunne jeg godt kjøpe en falsk en fordi jeg bryr meg ikke noe om ekte eller uekte … og jeg ser egentlig ikke noe forskjellen en bare pelsen og fargen og navne på den nedereste lomma.

    26. når skal tcmn svare på spm om deg? gleder meg sykt til det!! tror du hun svarer snart? 🙂
      digger bloggen din! hvordan blir du så brun??

    27. heei, håper virkelig du svarer på dette også.
      jeg har veldig lyst på uggs, men det er så dyrt. jeg fant denne siden; fashdeal.com men den er falsk.
      vet du om du ser at de er falske ? er det noe forskjell på de, utenom at de er falske ? 🙂
      – flink blogger!

    28. “Jeg kjøpte jakka mi fra billigjakke.com. jeg vet den ikke er ekte. men det er en jævla bra kopi. det er ekte pels, men ikke lik pels som på den ekte. Det er heller nesten ingen som ser forskjellen. så om man ikke vil betale like mye som en orginal duger denne. det er ikke hundepels eller kylling i den. jeg har undersøkt! den er prikk lik din! husk at det er forskjellig kvalitet på de fakede jakkene….”
      Skjønner virkelig ikke at folk kjøper fake. For det første så stjeler man en merkevare. Men viktitgere er det at man støtter bakmennskriminalitet, som ofte involverer menneskehandel, narkotika, og piratkopiering. Har du ikke råd/vil ikke betale for merkeklær, kjøp deg like fine klær i billikjedene istedenfor.

    29. Ser at du har annonse for fashdeal.com på siden på bloggen din. Håper du vet at de selger både fake uggs og fake canada goose, i og med at du har skrevet et helt innlegg om en side som selger fake når du selv annonserer for en annen side som bare selger fake 🙂 vet ikke om du visste det!

    30. men der sier de jo at qxl.no er svindel – men hvordan vet du at billigjakker.com er svindel? Det er jo ekte de som er på bilde. Det ser man på pelsen

    31. FOLKENS… det har ingenting med at det er viktig at det er merket CG eller fjellreven etc!! dere er så dumme! skjønner dere ikke at en ekte jakke er SYKT mye varmere enn en falsk?? og for dere som ikke bor i nord… det er faktisk SYKT kaldt her på vinteren så vi trenger EKTE dunjakker for å ikke fryse ihjell. skjønn at en jakke fra vero moda ikke holder :p mulig å være så skutt eller…

    32. De falske jakkene er HUNDEPELS. Nå ga du nettopp denne siden mye reklame.
      Disse jakkene stammer fra Kina, hvor hunder som kjent brukes som produksjonsdyr. Det er helt grusomt, til og med verre enn de bildene vi ser og hører om. Pelsen er oftest schæferhund. Dette bekreftest av sjefen for import av ekte CG-jakker til Norge.
      Hadde du nevnt dette hadde folk reagert, virksomheten muligens blitt stengt og ingen hadde villet kjøpe. Så mye makt har du med en blogg. Alikevell greier du å gi denne siden gratisreklame fra fattige fjortisser som driter i om jakka er ekte eller ei.
      Heller en vill ulv på jakka (riktignok drept med grusomme metoder som er ulovlige i Norge) enn en jævla kinesisk misshandla bikkje. Fyfaen.

    33. Hei, selvom det ikke hører til denne saken så lurte jeg på hva adressen din er? Har så lyst å sende deg ett brev <3

    34. kjøpte fra billigejakker.com, eller hva det er. den jeg fikk ser ekte ut, bortsett fra pelsen, noe jeg ikke bryr meg om, synes den var fin! 🙂 så er veldig fornøyd, viste det var fake uansett :p

    35. Det står svart på hvitt på siden til canada goose at jakkene deres bare bruker pels fra prærie ulv eller dyr som er for mye av osv. Men viss du googler det finner du jo ut at de bruker de mest forferdelige måter for å fange disse dyrene, fks fotsaks og flere måter som er forbudt i Norge fordi de er så forferdelige!
      Jeg ser at mange sier at canada goose er så bra fordi de bruker pels av dyr som prærie ulv osv og at de hadde blitt drept uansett. Vær så snill å tenk dere om, disse dyrene ligger i flere timer og lider!

    36. UNNSKYLD MEG.
      Du klager over slike sider, men du har faktisk en reklame for “fashdeal” på siden din, en side som selger fake UGG’s. (de sier at de er autentiske UGG’s (merket, ikke typen) men det er det jo ikke).
      Beklager for litt frekk kommentar, er fast leser 🙂

    37. åh.. Bestilte en jakke derifra for 1 uke siden ca. Men er du helt sikker på at det er fake jakker derifra?

    38. Så bra at du skriver om det. Syns det er tragisk at man skal prøve å lure folk på den måten der.. Bra du informerer leserne dine ihvertfall <3

    39. det er ikke shæferpels på de fake, det er amerikansk ulv eller rev, har en fake en og kjøpt meg ekte nå, heftig mye forskjell, er ikke kvalitet i det hele tatt på den fake

    40. tror du på spøkelser? å har noe skummelt skjedd med deg før?
      jeg lurer veldig mye, så håper på svar <3

    41. Jeg syns det er dumt og selge fake på nett, når di sier att di er ekte. Di kunne heller hatt den sidene med fake klær, men att di innrømte att det ikke var ekte, så får folk velge om di vill kjøpe der eller ikke, jeg så på din blogg, den Canada goose jakken din, og da fikk jeg sykt lyst på en jeg også, men det var litt dyrt, så jeg kjøpte en billig på Cubus, som er deilig og den er bra på kvalitet. Og den kosta bare 800 kr, så jeg angrer ikke, men jeg har og lyst på Canada goose ! <3 Digger bloggen din <3<33

    42. Ja, har kjøpt fake. Men var klar over det 🙂 Liker ikke svindel, skal ihvertfall ikke kjøpe jakke derifra!

    43. Helt greit at du ligger ut om dette.. Men jeg har selv bestilt en Canada Goose jakke i fra den siden og den ser ikke ut som den Fake du har lagt ut ! min er i helt ekte dun, Pelsen er akkurat ut som den ekte eneste du kan se det litt er på merke på armen vis du er god på det.. Ellers ser jakken helt ekte ut ! eneste at det ikke er den nyeste modellen som du har. Men du burde tenkte deg om før du skriver at det er Stygt med Fake jakke osv.. For tenk på dem som kansje ikke har råd til en jakke til 5- 6 tusen ? og selv om du er en stor blogger og tjener bra vil ikke det si at alle kan kjøpe en sånn jakke..

    44. Ja, faktisk! Kjøpte en GHD-glattetang, som var på “salg”, trodde jeg. men den var vist falsk, og kollapset etter 1 mnd! jeg klagde og klagde på å få pengene tilbake, meeeen fikk aldri noe svar. Den siden jeg kjøpte glattetangen av var en av de første som kom opp når man søker på “GHD rettetang” på google..-.-

    45. Nei jeg har aldri kjøpt noe jeg trodde var ekte, men som var uekte.
      Kjempe fint du sier ifra slik at ingen går på en kjempe smell her ;-))
      Hvis ting er litt for billige til og være sant så bruker jeg å undersøke litt først for da er det ofte fake eller dårlig kvalitet

    46. Det har jeg gjort flere ganger. Det som er med ekte varer er at det er en helt annen kvalitet på det istede for de falske. Derfor vil det jo altid lønne seg og kjøpe det som er ekte, for det vil vare mye lengre 🙂

    47. det er IKKE schæferpels på den jeg har. jeg har schæfer selv, og ser selvfølgelig forskjell. jeg har BESTILT JAKKA FRA BILLIGEJAKKER og ingen som ikke har det kan si at det er schæferpels. dro med den på VIC i dag for å spørre hva de syntes om den. og de trodde den var ekte, men at pelsen så annerledes ut. de som ikke vil kjøpe den ekte kan helt fint nøye seg med en fra billigejakker!!

    48. haha ja d e nåkk litt forskjeld 😀
      men det er en til jeg lurer på. på siden av bloggen under arkivet ditt står det annonser, det er en annonse for fashdeal.com dær selger de canada goose og de koster bare 1799kr er den ekte?? eller reklamerer du for fake??
      også bare til de som sier att de ikke bryr seg om jakken er ekte eller ikke så er pelsen på den fake hundehår fra schæfer..jeg ville nå ihvertfall ikke gådd med en hund på hodet…

    49. så bra du skriver om dette 🙂
      vil bare si du er en sykt bra blogger, og du har syyykt fin kropp!!!!!

    50. Rett å slett dyreplageri med Canada goose jakker. Er jo EKTE pels på jakken!!
      bruke 5-6 tusen på noe slikt går meg hus forbi.. Off

    51. hei :))
      jeg har akkuratt bestillt fra billigejakke.com .. ca 1,5 uke siden, har ikke fått den enda .. uansett, det jeg lurer på : kan jeg sende den i retur og få igjenn pengene viss jeg ikke liker den ? ble veldig irritert nå.. trodde det var ekte , men at det bare var et tilbud siden det sto at det var 70 % eller noe.. veldig bra at du informerer om dette !! skulle bare ønsket jeg hadde lest det før ..

    52. Det var veldig stor forskjell o.o
      Blir utrolig glad viss du skriver en kommentar på bloggen min : )

    53. Jeg lurer på om du er klar over hva du egentlig uttrykker når du går i Canada Goose. Du vet at de bruker ekte pels ja? Fra levende dyr? Bare noe å tenke over..

    54. De som ikke skjønner det av seg selv, fortjener å bli lurt! =P Dere som sier at det ikke bryr dere om den er fake eller ikke, dere burde tenke litt på hva slags pels som brukes på disse jakkene. På de ekte jakkene bruker de pels fra dyr som er drept pga regulering, altså fordi det er så mange av dem at det blir for lite mat for alle sammen, og for lite området, mens pelsen på de fake jakkene godt kan være hund. Er også oppdaget at noen av de fake jakkene er foret med rottepels!
      Jeg har tre ekte CG jakker, to svarte og en grå. Er super fornøyd! 😀 De ekte er selvfølgelig også varmere 🙂

    55. hei 🙂
      For ca 1,5 uker siden bestillte jeg meg en slik jakke på billigejakker.com og hadde ingen anelse om at det var fake.. selfølgelig var jeg litt misstenksom i og med at prisen hadde gått ned sååå mye, men dum som jeg er bled jeg superhappy og bestilte nesten med en gang .. jakken har ikke komt enda, og det jeg lurer på er om jeg kan sende jakken i retur om jeg ikke liker denog få pengene tilbake ??
      det er veldig bra at du informerer Tuva ! skulle bare ønsket jeg hadde lest det før ..

    56. Jaaaa, UGGS, var ikke ekte uggs for å si det sånn… kjøpte de over nettet og betalte 900 elns for de, ble ganske irritert da ja

    57. Hei!
      Veldig bra at du infomerer om sånne ting på bloggen din!
      Du er en utrolig fin jente! Å bloggen din er helt unik! Du tørr å være deg selv å sier dine meninger! Jeg sjekker bloggen din flere ganger får dagen å du blogger så mye med masse bra innlegg! Du får veldig pluss for NULL skrivefeil å skriver slik at jeg og forstår! Noen ganger blogger du ikke så mye men da skal du gjerne gjøre lekser + at venner kanskje kommer før en blogg! Men ikke stopp med det første Tuva!!
      Jeg har aldri kjøpt noe falskt jeg er bare tolv år å derfor sjekker liksom pappa alt jeg kjøper på nett at det er en ekte nettside osv.
      Stor klem fra meg

    58. Til deg som skriver at hun ikke har ett bevis på at de er fake, gå inn på canada goose sine sider å sjekk lista over fake forhandlere;)

    59. Jupp. Kjøpte en falsk ghd-rettetang… fra ghdrettetanginorge.com elns, og det viste seg at den var fake.. den er jo selvfølgelig bra, men etter at jeg farget håret en gang så svidde rettetanga av håret mitt og håret mitt ble ødelagt.. også er den keramikk-plata helt skjeiv,feilmontert ellerno

    60. Jeg kjøpte en jeg visste var falsk, menne trodde ikke den var så annerledes. Men når jeg fikk den var jef dritskuffa! Den var tynn i stoffet, sømmene var ikke orntlig sydd, pelsen falt litt etter litt av og den var ikke vanntett eller varm. Rett og slett dritstygg jakke! Ikke kjøp fake 😉

    61. Bedre med en stygg, fake og kald jakke, enn en litt finere, ekte og varm jakke.. Holdte jeg på å si. Men er jo pels på den fake også..

    62. Et tipis: HVIS man skal bestille på nettet, bestill på den orginale siden, f. eks http://www.canada-goose.com/. eller hvis man skal kjøpe GHD så gjør det på hjemmesiden. Folk må jo skjønne at man ikke får en ekte jakke til 999 kr.. kjøpte meg GHD på blivakker.no, og den er ekte. men den kostet det samme som den gjør i butikk også

    63. “Helt greit at du ligger ut om dette.. Men jeg har selv bestilt en Canada Goose jakke i fra den siden og den ser ikke ut som den Fake du har lagt ut ! min er i helt ekte dun, Pelsen er akkurat ut som den ekte eneste du kan se det litt er på merke på armen vis du er god på det.. Ellers ser jakken helt ekte ut ! eneste at det ikke er den nyeste modellen som du har. Men du burde tenkte deg om før du skriver at det er Stygt med Fake jakke osv.. For tenk på dem som kansje ikke har råd til en jakke til 5- 6 tusen ? og selv om du er en stor blogger og tjener bra vil ikke det si at alle kan kjøpe en sånn jakke..”
      OK, get the fact hvis du er fattig da! faen jeg blir så irritert når sånne tards får lov til å leve på denne jord. når du ikke har råd til en ekte canada goose, så er du ikke så jævla dum og kjøper fake da? *For at du skal leke rik og se ut som du har råd til en?* WTF, sier jeg bare. har dere ikke råd, så har dere ikke råd. IKKE lek så jævlig mye bedre enn dere er da. dere går bare rundt med en jævla fake maske. GÅ Å BRENN . takk for meg

    64. Kan du være så snill å gjøre en ting for meg?
      Å sjekke om nettbutikksko.com er ekte? Har bestilt der i fra, men vet ikke om det er ekte. Er redd for at jeg har blitt svindla!

    65. æ har fått min jakke fra billigjakke.com, den va i feil farga også va den i xs (som æ bestilte) MEN e sikker på at den i m, den e hvertfall kjæmpestor. denna jakken e dobbel så stor som tuva sin jakke selv om begge e i xs! så sier ikke mere enn at den er så fake som du kan få den! advarer mot å ikke besille fra den siden!

    66. jeg kjøpte GC fra billigjakke.com men den ser helt ekte ut ! pelsen og alt sen helt ut som din jakke, bare at din ser kortere ut ! men kanskje forde jeg er ganske lav ( 159 ) HVOR HØY ER DU? + at jeg bestilte den i marineblå,men fikk den i svart : synes det er helt greit at den er fake så lenge den er varm og ser ekte ut…………..

    67. Jeg har samme jakke:) Elsker den! Jeg kjøpte min for 1 år siden og regner med at den holder i mange år fremover. Den blir jo ikke så dyr når man tenker på alle de som kjøper en ny jakke til 1500,- hver vinter.

    68. Haha, hadde det vært jeg som skulle kjøpt jakke hadde jeg søren i meg kjøpt den uorginale. Vet du hvorfor? Fordi det ikke er et dyr som har LIDD for at man skal ha den jævla pelskragen! Folk som kjøper ekte pels støtter mishanling av pelsdyr.

    69. huff jeg hater svindel! ja, jeg kjøpte en gang en mascara på nettet fra merket Helena Rubenstein. Ventet ikke så lenge før jeg fikk den, men når jeg fikk den og skulle åpne deg var den helt limete og klissete. Jeg skjønte ingenting. Det hang “slim” ut av maskaraen. utrolig ekkelt!

    70. har dere ikke følelser for dyr? dere som kjøper denne jakken? jakken er laget av ekte dyr, som lider for at DERE skal ha ekte, kule jakker. dette er rett og slett ikke rettferdig

    71. Jeg synes canada goose er nydelige !! men jeg ville ALDRI kjøpt det selv , ikke pga pris eller noe men fordi det er ekte pels og det er jeg sterkt i mot . Man vet ikke om pelsen er fra en hjelpesløs rev innestengt i et bur , eller om den er fra et annet dyr som har levd godt , tar ikke sjangsen. Men forsatt en pen jakke , congrats ! <3

    72. jeg kjøpte min CG på ebay fra canada, fikk den billigere enn i norge, pga valutan er så lav, å den var ekte:) har sammenlignet å spurt eksperter;) har kjøpt min 2 CG nå, så den kommer snart. man må bare vite hvor man skal bestille.

    73. Skjønner ikke at folk ikke tenker så langt. Hallo, en ekte koster jo 5-6 tusen, hvor sannsynlig er det da at du finner en som liksom skal være ekte, til 3 tusen?! (Nå vet jo ikke jeg hva de uekte koster, da, men det ligger kanskje litt rundt der?)

    74. pleier aldri kommentere, men nå klarte jeg ikke dy meg. Viser hvor overfladiske mange har blitt når det man tenker på er utseende, og prisen (når det ligger grusome metoder bak).. helt utrolig.

    75. Et lite tips er å sjekke nederst til venstre på skjermen der det ofte kommer opp mange lenker og ting med en gang mens siden laster. Ser du “cnzz” der, er det garantert en fake-side.

    76. Man ser jo at den er uekte den til venstre, det er ikke noe deilig når du først skal ha PELS, så får du sånn har og stiv pels…. blæææk.. love your blog<3

    77. Japp! UGGS!! Skulle ha lange i mørkebrun, men fikk korte i brun-grønn farge :/ Fant senere ut at det var fake. Også et annet par sko, Nike free…..

    78. Man skal være ganske langt borte viss man ikkje skjønner at de er falske jakker de selger på den siden. Man skjønner det bare på navnet liksom! Forstår bare ikke vitsen med å selge fake, er så utrolig dårlig gjort.

    79. Oj 😮
      Ble litt usikker på om jeg skulle levere jakken min tilbake nå.. Jeg bestilte min jakke for ca 1-2 uker siden. Og henta den i dag, så merka jeg at pelsen som er på hetta går fort bort. Jakken er fra http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=297340&deptid=57&sortType=sortNews&sortOrder=ASC.. Den kosta 700 kr. Og merket er Redhill. Nå er den på salg og koster 600 kr.
      Tror du den er face, vlir veldig takknemlig for et lite svar tilbake 🙂

    80. KAN DU HJELPE MEG?
      Jeg har sett på Canada Goose jakker, og fant denne nettsiden. Det er tydeligvis salg akkurat nå, og jeg er egentlig ikke sikker på om det er ekte? Siden sier det, og virker veldig ekte.
      http://www.canadagoosejakkenorway.com/
      Kan du sjekke det? Eller, hva tror du? Alt der selges i euro, så om man gjør det om koster det litt under 2000 kr for en jakke.. 🙂
      Håper du svarer på denne, svar helst på bloggen min eller som en melding!

    81. For dere som ikke skjønner det: billigejakker.com legger ut bilder av ekte jakker for å få folk til å kjøpe jakke derfra, men det man får er ei falsk jakke, helt klart. Det er jo åpenbart, ingen selger en jakke som egentlig koster 6500 til 1500 kr! Og for dere som sier at falsk og ekte Canada goose er det samme, det er ikke det i det hele tatt. På filmen fra tv2 viser de at det allerede var fjær som begynte å stikke ut å falle ut fra den falske når de fikk jakka! En ekte jakke skjer ikke det med, fordi det er kvalitet. Pappa har hatt sin Canada goose (ekte) i 5 år, er ikke en skramme. Jeg har hatt en falsk jakke når jeg var yngre, glidelåsen ble ødelagt med en gang. I tillegg er den ekte jakken fylt med ordentlig dun, noe som gjør at den ekte jakken er varmere og egner seg bedre. Pluss at man ser det på pelsen, den falske er tynnere og mindre fyldig. I tillegg er det verdt det med å betale 6500 for en jakke du kan ha i 10 år, en 1700 for en jakke du må bytte ut etter ett halvt år! Har en ekte jakke, elsker den!

    82. Kjenner jeg blir ganske irritert når folk som aldri har sett en falsk canada goose jakke i hele sitt liv begynner å komentere og skrive ned masse feil ved jakken.
      Kjøpte jakke fra billigejakke.com, bestillingen skjedde ganske fort utenatt jeg tenkte så mye over om det var fake osv, så mens jeg ventet på at jakken skulle komme i posten ble jeg veldig usikker å tenkte at jeg ville avbestille, men jeg er faktisk glad for at jeg ikke gjorde det. Jeg fikk jakken 3 uker etter bestilling, og den var mye bedre en forventet. Den ser virkelig helt ekte ut og den er KJEMPEVARM! Pelsen er også god og fint stoff på jakken.
      Så sykt mange som driter seg ut og sier at det er dyreplageri osv, åsså går de selv i uggs osv :-s
      Ville bare frem til at FAKE CANADA GOOSE ER IKKE SÅ ILLE SOM DERE SKAL HA DET TIL, og ikke uttal dere om ting hvis dere egentlig ikke har peiling 😛

    83. Syns det er veldig bra du skriver om dette! I fjor kjøpte jeg 2 fake Canada Goose jakker, før jeg kjøpte en ekte på Retro i Bergen (lik som deg). Utroooolig irriterende, men verdt det 😉

    84. Gratulerer til de som støtter ulovlig virksomhet ved å kjøpe fake canada goose. dere skulle bare visst hva som ligger bak denne type virksomhet.
      Pelsen på en ekte cg jakke er fra coyote, ikke rev eller andre dyr i bur som noen klarer å prestere.. coyote blir blant annet jaktet på for å holde bestanden nede. de lever fritt ute i naturen.. jaktmetodene er en annen sak, men jeg tror ikke dyret som ble til en sofa, stol eller bilsete hadde det så fantastisk bra heller. for ikke å snakke om veskene, skoene etc dere vandrer rundt i.
      i tillegg bør dere ikke kommentere duna på de ekte jakkene, for dun får du også i alle andre vinterjakker. just saying i tilfelle dere vil beskylde cg- brukere for dyremisshandling.
      og en liten notis. her om dagen hadde en mann med en falsk canada goose jakke vandret inn på retro. pelsen han hadde på kragen luktet våt hund! altså den hunden som lever som våre beste venner og husdyr… stakkars hund som blir avlet opp i kina for å sitte på krager til falske canada goose jakker….
      og til de som sier de ikke har penger til ei ekte cg jakke, bør heller kjøpe seg ei anna jakke fra bik bok, g sport eller andre kjedebutikker. det ser mye bedre ut.

    85. Jeg sier like gjerne i fra om dette her; Det anbefales ikke å kjøpe jakke fra canadagooseclearance.com, da de også sender falske jakker! Og jaggu er de flinke til å etterlikne, men de lurer ikke meg!

    86. Jeg sier like gjerne i fra om dette her; Det anbefales ikke å kjøpe jakke fra canadagooseclearance.com, da de også sender falske jakker! Og jaggu er de flinke til å etterlikne, men de lurer ikke meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg