Sliten av blogging

Kjære dere!

Hmm, ja, hvor skal man begynne.. Èn uke siden sist. Burde kanskje ha sagt ifra om at jeg tok meg en “liten” pause!? Vel, jeg overrasker stadig – ikke postivt selvsagt.  For èn uke siden og en stund før det, følte jeg meg utrolig sliten og lei. Ikke bare blogging, men ting generelt. Planen var ikke at pausen skulle bli så “lang”, men herregud så godt det har vært! Har faktisk ikke tenkt på bloggen EN ENESTE GANG (okei, litt) denne uka, og det er faktisk to år siden sist jeg kan huske at blogg ikke har svirret rundt i tankene mine konstant. Faktisk! 

Å se bilder av et slitent, sminkeløst ansikt er ikke det dere vil lese om. Jeg følte meg rett og slett “tvunget” til å blogge, bare for å tilfredstille dere. Og det er jo klart jeg vil tilfredstille dere som lesere, men jeg må først og fremst tenke på meg selv. Når blogging ikke lengre er gøy og givende – ja, da må man rett og slett ta en pause. Alle bloggere mister motivasjonen og gleden av blogging i ny og ned, og da synes jeg det er bedre å ta en ordentlig pause i stedet for å poste innlegg for at man føler seg tvunget til det. 

Fikk nesten dette til og høres verre ut enn det er, så kan si det enkelt og greit: jeg var dritlei bloggen, og trengte litt pause! Regner med dere har litt forståelse for det, hvis ikke.. Whatever! Blogglysten er i allefall tilbake nå.

Stjeler noen bilder fra Therese siden jeg ikke har tatt noen selv. 


Moppabilen <3

Ja, jeg døgner. Lurt? Ja takk, jeg vet! Eller, jeg ombestemte meg akkurat!! God natt og lykke til, til meg med å stå opp i morgen. Tjohei!

Har forresten fjernet godkjenning av kommentarer nå, ble alt for mye arbeid å godkjenne, så nå kan alle spytte ut akkurat det de vil! 

70 kommentarer

Siste innlegg