Perfekte bryn

Hei! Kom meg opp på skolen idag, til riktig tid også! FLINK!!

Som alle vet er det øyenbrynene som rammer inn ansiktet vårt. Jeg, som veldig mange andre, er veldig opptatt av at øyenbrynene mine ser brae ut. Jeg og Therese har vært så heldige og fått mail fra Therese Rødal, som ville tilby å fikse øyenbrynene våre etter skolen idag på Bryggen Spa. Hun jobber heltid med øyenbrynstyling og permanent makeup, så blir spennende å se hvorfan resultatet blir!

Hva er HD Brows?

HD Brows Behandlingen inkluderer farging,
 
voksing, napping, fjerning av hår med

tråd(threading), m.m., for å skape en fantastisk

definert øyebrynsform.

Denne fantastiske behandlingen løfter øyet

 og rammer ansiktet, det er ikke en permanent

prosedyre så derfor må den gjentas for å holde

formen i snitt hver 4-8 uke. Før første gang

anbefales det at du sparer det du kan av hår

ukene før.


Ordinær Pris: 690,- pr.gang



Helt utrolig hvor stor forskjellen er med velstelte, fine bryn! Gleder meg! Viser dere resultat senere.

61 kommentarer

Siste innlegg