Øyenbryn – før/etter

God kveld folkens! Ble ganske sen blogging idag, men sånn er det når man er travel pike. Til tross for at jeg har vært sinnsykt grinete i hele dag pga lite søvn i natt, har jeg fullført hele skoledagen, vært og fått fikset brynene mine OG vært sosial med venner (selv om jeg duppet litt av i kanskje tidenes kjedeligste klisjè-film). Etter at dette innlegget er publisert kan jeg love dere at jeg ligger og snorker etter maks 2 minutter. 


Har sett utrolig trøtt og sliten ut i dag.. Og null mascara gjør ikke akkurat trynet mitt noe penere. Men fortsatt holder jeg på å ta vare på vippene mine etter “ulykken”. Begynner å vokse sakte men sikkert ut, men tar sin tid! 


Topp/Cubus – Shorts/Vero Moda

Som nevnt var vi på Bryggen Spa og fikk fikset brynene våre av flinke Therese Rodøl. Hun var kjempedyktig! Ga oss flere tips, veldig koselig dame, og ikke minst ble resultatet veldig bra. Ble superfornøyd, og heretter skal jeg ta enda bedre vare på brynene mine!

Å få fine bryn er faktisk ikke noe hokus pokus, bare man:
1. Vet hvilke linjer man skal gå etter. Google it!
2. IKKE napper for mye! Dette påminte hun oss om hele tiden. ALT for mange napper ALT for mye!
3. Farger når/hvis det trengs.

Skal skrive et mer utdypende innlegg om hva vi lærte, med en liten “guide” til hvordan man skal ordne brynene sine. Er som sagt ikke noe hokus pokus! Veldig mange kan triksene, men veldig mange kan ikke.


Personlig synes jeg ikke behandlingen var noe vond i det hele tatt, synes faktisk det var behagelig!! Men Therese fortalte at enkelte synes det er veldig vondt/unbehagelig, så det varierer fra person til person.


(Har litt øyenbrynsskygge på meg på bildet til venstre, men til høyre har jeg ingenting. Litt dumt, men..)

På meg ble ikke forandringen noe drastisk, og det er fordi jeg (overraskende nok) – i følge Therese – har gjort en veldig bra jobb med brynene mine fra før. Hun sa de så veldig bra ut, og det synes jeg var litt morsomt! 

– Er du opptatt av hvordan brynene dine ser ut? 

48 kommentarer

Siste innlegg