Rettetang fra GB By Gun-Britt

“Hvordan ordner du håret ditt?”

Jeg gjør ikke så mye mer enn å vaske håret, tørke, greie, rette, så bruker jeg serum/olje. Sistnevnte er jeg helt avhengig av for at ikke håret mitt skal se krusete ut i tuppene. Har med meg serumet i vesken hele tiden, og bruker det 1-2 ganger om dagen, hver dag! Da ser håret utrolig glatt ut, og ikke minst kjennes det helt fantastisk ut.

Rettetangen jeg bruker er fra merket GB by Gun Britt

Det jeg liker så godt med denne rettetangen er:

♥ Den varmes utrolig fort opp – 30 sekunder
♥ Lett å bruke, tar max 5 minutter å rette hele håret mitt
♥ Designet – den ser veldig elegant og fin ut + at den veier veldig lite
♥ Prisen – koster bare 1999 kr. Noe jeg synes er en fin pris til ei så god rettetang! + At man får med en straight spray fra samme merket med på kjøpet! 


Her har jeg rettet halve håret som dere ser. Tok meg bare 2 minutter! Rettetangen bruker 30 sekunder på å varmes opp til 210 grader (som er max tempratur), så til sammen bruker jeg knapt 5 minutter på å rette hele håret mitt.

Litt mer utfyllende informasjon om rettetangen for de interesserte:

Overflaten på GB by Gun-Britt Professionel Styling Iron er belagt med det patenterede ?CETEF?, som sikrer en av markedets mest effektive ?Ionic-teknologi?. GB Professionel Styling Iron er i en absolutt særklasse både teknologisk og performancemessig, og fungerer perfekt til alle typer hår.

Det har et funktionelt design, da professjonelle frisører stiller høye krav til deres produkter. Styling jernet fra GB holder temperaturen konstant samtidig som at det er lett å håndtere på grunn av sitt ergonomiske design og dens reduserede vekt. Det medfører et hurtig, lettere og sikkert resultat. Plater med keramik og turmalin gjør det veldig enkelt å glatte håret samtidig som at de infrarøde lystråler og ?Ionic-teknologien? eliminerer statisk hår. Resultatet er ?Frizz Free? hår med en silkemyk overflate.


Serumet jeg bruker er også fra GB by Gun-Britt. Som jeg skrev ovenfor bruker jeg denne hver dag! Den er utrolig drøy i bruk, for tre “spruter” er nok. Dette bruker jeg bare i tuppene, og deretter “tørker” jeg resten utover resten av håret. 

Her kan dere kjøpe rettetangen og her kan dere kjøpe serumet. Om dere skriver inn rabattkoden “Tuva” får dere 10% avslag på alt dere kjøper av GB by Gun-Britt-produkter. 

Produktene er sponset av http://makestyle.no. Jeg får ingen penger eller personlige gevinster for å skrive dette, og heller ingen penger av at dere bruker rabattkoden min. Makestyle ville bare være snille å gi dere litt rabatt 🙂 Mine meninger kan ikke kjøpes!

59 kommentarer

Siste innlegg