Sangvideo av Rebekka Gådland Håvik

Åååå, jeg er så trøtt! Våknet akkurat, men vil bare sove mer. Men KAN IKKE! Må ha riktig døgnrytme til helgen, for har jobbhelg HELE helgen. Har forresten derfor ansatt en gjesteblogger for helgen! Ikke en hvilken som helst heller, tror dere vil synes det blir gøy! Noen som vil gjette på hvem?


Idag på skolen. Måtte bare sjekke hvordan jeg så ut når jeg “sov” haha!


Sjekk så lyst håret er det! Begynner å savne det mørke. Hmm!

Var ikke trøtthet og latskap dette innlegget skulle handle om egentlig.

Fikk en mail fra en leser (?) som heter Rebekka Gåsland Håvik. Hun spurte pent om jeg ville høre på sangvideoen av henne på youtube, og kanskje legge den ut på bloggen hvis jeg likte den. Hun ønsket at flere skulle få høre henne synge, og det skjønner jeg godt hvorfor! Synes hun er kjempeflink, og derfor fortjener hun ekstra oppmerksomhet! I tillegg elsker jeg Adele og alle sangene hennes, og synes hun gjorde en kjempebra cover av Rolling in the deep!

Flink!! Hva synes dere?

106 kommentarer

Siste innlegg