Innkjøp + Karen skal gjesteblogge hele helga

Hei dere!

Dro på besøk igår kveld, så da ble det ikke tid til mer blogging før jeg måtte hoppe i seng. Ikke alltid det passer seg å sitte på PC for å blogge når man er på besøk. 

Men lovde jo å vise innkjøpene fra igår:


To skjerf fra Bik Bok.


Jakke fra Bik Bok. Gleder meg skikkelig til å ta denne bruk!


Skinntights fra JC. Samme med denne, gleder meg skikklig til å bruke denne! Har aldri hatt en skinntights som sitter så bra på som denne!

Dette er forresten det siste dere vil høre fra meg før på mandag, for i helgen er det storesøsteren min, Karen, som skal styre skuta! Hun har gledet seg veldig til dette (haha), så da må dere være snille og ta godt vare på henne! Hun har sagt hun skal være flink blogger i helgen, så tror hun blir å gjøre en god jobb som vikar. Grunnen til at hun skal gjesteblogge er at jeg skal jobbe HELE helgen – idag fra 15.30-23.30 og både lørdag og søndag fra 12.30-23.30.
 


Karen og meg. 

Nå skal jeg komme meg avårde på posten for å sende klærne som er blitt solgt, så er det videre på jobb. Ønsk meg lykke til i helgen, kommer til å bli kjedelig og tungt! Så håper Karen tar godt vare på babyen min ihelga – bloggen ♥ 

40 kommentarer

Siste innlegg