Vikarbloggeren

Heia bloggen til Tuva! Nå har jeg tydeligvis fått i oppdrag å blogge for Tuva hele helgen fordi hun må jobbe.. ouh, sååå voksen liksom… Uansett! – Jeg har tatt oppdraget på strak arm. Lover å komme med mye godsaker og skandaler. Tørst? 


Jeg fikk så klart låne speilrefleksen til Tuva, så det er bare å forberede dere på mange bilder av meg selv… Som foreksempel dette:


Eller dette…:


MÅ få meg noen nye ansiktsuttrykk på bilder snart.

Og til dere som garantert lurer; JA, jeg har begynt å innse at min lille blogg ikke ble så populær som planlagt, det skylder vel kanskje at jeg ikke blogget så ofte…. Men i helgen har jeg fått klar beskjed om at jeg må poste minst 3 innlegg om dagen(:O), ifølge Tuva. Slaveri! Alt for krevende, synes dere ikke? Nei da, jeg gleder meg, for det meste. Og hvis det kommer noen stygge kommentarer; – Dere sårer meg sånn… 

Håper dere ser frem til verdens beste blogg for en helg! Snakkes;-)

 

59 kommentarer

Siste innlegg