Senkveld med Karen og bloggen

Aa’Godday! Eller natt (?) Spørs hvilken tid på døgnet dere leser dette. Regner med jeg må gjenta meg selv siden det er mange av dere som bare ser på bilder istedenfor å faktisk lese innleggene. Noe jeg skjønner veldig godt siden det meste som står her er bare drit. KAREN er mitt navn (husk det, du vil ikke angre i fremtiden), og jeg er storesøsteren til eieren av norges beste blogg. Nei, jeg skal ikke si hvem det er! Nå kan jeg tenke meg det dundrer i hjernene deres.

Grunnen til at jeg blogger så sent, er fordi jeg er en veldig travel dame. Jeg har nemlig vært å bowlet to dager på rad. Så travel er jeg, – og ikke minst kul som bowler! Den sporten er en seriøst undervurdert sport. Jeg digger det! (Egentlig tvang broren min meg med, og ettersom jeg ikke har noen venner, takket jeg ja). Seieren hadde jeg naturligvis i min hule hånd, til dere som lurte. Etter en heidundrende omgang med bowling, har jeg vært sammen med to venninner(really?) og sett Paranormal Activity 2, og jeg må bare understreke: Dere som synes de filmene er skumle…; Grow some balls! Tror jeg skvatt ÉN gang og det var fordi Mia skvatt oppå meg. Men nå skal jeg ikke være slem, er ikke i det humøret akkurat nå uansett. 🙂


Sitter å beundrer bowlingskoene og tenker på å kjøpe våre egne
Jeg tar virkelig sats med kun en ting i tankene.: STRIKE!!

Klarte bare en Spare, men jeg er ingen dårlig taper! …Ettersom jeg vant! Ha,ha.

Hvis det er noen som vil kommentere buksen min så kan jeg bare begynne med å fortelle at dette er min yndlingsbukse. Så kan dere ta utgangspunkt fra det. Litt kjipt at det var så dårlige bilder da. Jeg har brukt speilrefleks, men kunne like gjerne brukt iPhone 4. God natt 🙂 
 

41 kommentarer

Siste innlegg