Siste nytt

SCORE! Jeg klarte å logge inn. Dagen deres er reddet! Først kan jeg gjøre det helt klart; Jeg driter i om du er med i Define-konkurranse!! Du vet hvem du er. 

Jeg tenkte rett og slett jeg bare skulle legge ut noen bilder av de siste innkjøpene mine fra Bik Bok. Har hørt rykter om at dere liker slike innlegg. Kilden ønsker forøvrig å være anonym.


Denne dressbuksen falt virkelig i smak. Businesswoman! Måtte selvsalgt ha den i grå og… Jeg klarer ikke styre meg!

Denne har faktisk Tuva også i hvit. Flaks at jeg kjøpte den i svart da!

Dressbukse – 299 ,-
Shorts – 249,-
Genser – 299,-

Kjøpte i tillegg en knæsjgul strømpebukse. Dritkul! Jeg tror jeg skal ta i bruk den sorte dressbuksen i aften. Tenkte å dra en liten tur ut idag, men blir sikkert tidlig kveld siden utelivet i Tromsø er til grine av. Vi sees 🙂  

Ikke glem spørsmålsrunden wuhuu. Tuteluuu!

38 kommentarer

Siste innlegg