Pen på skolen

HEEEI!

Sitter på skolen nå, selvfølgelig! Har vært en ganske chill dag – eller egentlig ikke – men humøret er i allefall bra! Har hatt ei god natt med søvn, og det gjør virkelig underverker på humøret og energien. Anbefales! Tror jeg skal prøve det litt oftere. Ja, smart! Elsker de dagene jeg er opplagt og i godt humør, for de har jeg ikke hatt så mange av i det siste!

Etter skolen skal jeg ta meg en velfortjent tur i kreftboksen. Har ikke tatt sol på veldig lenge, og det synes for å si det slik. Er så glad for at det ikke skal mer til enn èn halvtime i solarium for at jeg skal få fin farge, og som varer! Derfor har jeg heller ikke orket å sminke meg idag, så be nice! Jeg driter egentlig i sminke (som dere sikkert har merket), selv om jeg såklart føler meg bedre med. Men egentlig burde jeg ha sminket meg for bloggen sin skyld, haha! Skal sminke meg etter solingen.


Haha! Mariell ville flette håret mitt. Cute? Brukte alltid å gå med fletter da jeg var liten 🙂 


Fine anorakken til Mariell ♥ Vil ha!!!


Ehmmm… Mykje å gjøre på skolæn…… Snus ♥


♥ Klassekamerater ♥


YO hoe!

51 kommentarer

Siste innlegg