Hallo i natten

Tuva da, du er så flink og fornuftig! Døgning? Ja, det er kjempesmart. Har du ikke lært at døgning aldri er bra? Joda.. Men hvorfor gjør du det da? Vet ikke.. Tenkte meg det.

Som dere vet var jeg og shoppet litt idag. Fant ikke noe super spennende, så gidder faktisk ikke vise dere. Sorry bloggen! Skal kanskje ha på buksen jeg kjøpte i morgen hvis humøret godtar det – ja, jeg kler meg alltid etter humøret om morgenen. Så det er ganske irriterende når humøret endrer seg utover dagen, og jeg plutselig vil kle meg i noe fint. Har skjedd flere ganger at jeg da har måtte springe innom kjøpesenteret for å finne meg et nytt antrekk. 

Etter “stor” shoppingen dro jeg, Mariell og Ole og bowlet. Jeg var så jævlig gira på å bowle siden jeg knuste Ole så sinnsykt mye sist gang, og tenkte at denne gangen skulle jeg virkelig bevise hvem som er best med å knuse han to ganger på rad.

Velllll, ja……… 

Jeg sugde så jævlig som dere ser.. Men det var faktisk ikke min feil! Da vi kom dit var hele bowlinghallen full, så alle de andre hadde tatt de beste kulene. Og jeg må alltid ha de letteste, så jeg måtte bruke de som var ALT for store og tunge. Jaja, whatever, jeg er best.


Tar skikkelig sats


Var egentlig jævlig sur, men måtte smile til kameraet. 

Synes det var ganske ufyselig og måtte betale 220 kroner for å tape!

51 kommentarer

Siste innlegg