Halloweenparty

Hei bloggeeen! (Tuva som blogger nå)

Søndagsfølelse til tusen! Ligger i sengen og bare tenker fuck my life.. Sult og hodepine er lite digg! Sov borte i natt, så det ble lite søvn, så derfor har jeg sovet bort store deler av dagen – derfor sen oppdatering. 

Igår etter jobb dro vi ut med jobben og spiste på Lotus.


God mat med masse fine folk ♥

Etter middagen dro vi på Halloweenparty. Ja, riktig gjetting, jeg kledde meg ut som et blomsterbarn med blomsterkjole. lol! Med andre ord, dårlig forberedning til Halloween! Kunne jo kjørt den standard stilen til alle jenter på Halloween og kledd meg ut som hore, men det er det så mange andre som gjør, så droppet det.  

Festen var jævlig bra helt til noen trykket på brannalarmen og alle måtte ut…… Og politiet kom så klart!


Så vi måtte søke ly under en paraply. Følte meg sykt uteligger!

Men vi tok til fornuft å dro på Burger King. Der møtte jeg noen bloggfans som ville på bloggen:

Ojj..

Dro på nach da, med 3 stykker! Vellykket kveld…  Edit; måtte fjerne bildene av Mathias pga han er litt spesiell.

Ja, det var en smakebit av kvelden min. Nå skal jeg grave langt ned i fryseren å se om jeg finner ei bortglemt grandiosa eller noe. Så blogges vi (kanskje) senere! Muss

47 kommentarer

Siste innlegg