Kviser

Elsker kameraet mitt så mye at jeg har photoshoot med meg selv hver kveld før jeg legger meg ♥ Men egentlig jævlig irriterende at alle kvisene mine blir så synlige! Kveldens photoshoot fikk meg til å tenke på kvisene mine.. Må komme med en tilståelse til dere som kommenterer “Hvorfor sier du at du har masse kviser? Du har jo dritfin hud!” – jeg redigerer ofte bort de verste! Men redigerer såpass lite at ingen legger merke til det, så derfooor har jeg “perfekt” hud. Sorry til dere som hadde meg som “fin-hud-forbildet”, haha! Jeg redigerer bildene mine i Picasa og Photo Editor, begge gratis – google it!

Uredigert:

Vel, ja. Er ikke på mitt verste akkurat nå, så ser ikke sååå ille ut. Men av og til ser pannen min ut som en skikkelig grandiosa. Men whatever, kviser er digg! Skal vise dere grandiosa-pannen min en annen gang, for dette bildet kan egentlig ikke sammenlignes. Spennende tema?


For alle som lurer er genseren min fra Tyrkia! 


Dette bildet ble jeg mest fornøyd med fra kveldens photoshoot! Fuck my life, god natt!

Må si det er kult at dette innlegget handler om kvisene mine.. 

48 kommentarer
    1. Kviser er noe alle må gjennom før eller siden. Syns ikke du skal bry deg så mye, men du blogger jo om det, så regner med at du har selvinnsikt nok til å vite at det ikke spiller noen rolle! 😀 Hehe…fin blogg du har.

    2. Ikke rart du får slike kviser, fordi du har tatt/tar for mye solarium 🙂 Fikk også sånn hud når jeg tok sol, ikke pent i det hele tatt. Mye finere med bleik og fin hud, istedet for brun, kvisete og ekkel hud 😛

    3. Jeg vil ikke si at huden bli værre av å ta solarium, jeg har selv solarium hjemme og tar det til tider, men huden min er faktisk mye finere når jeg tar sol. Jeg tror det er fordi å ta sol er noe som er avslappende og virker godt mot stress og humøret. Og uansett så tar ikke tuva så mye sol lengere(tror jeg), hun har jo nettopp vært i syden 😛 Også en ting jeg synes du bør være fornøyd med tuva, er at du ikke får arr etter kvisene dine.

    4. hahaha! sliter med det samme:) Men vil ikke anbefale som Marie å ta sol som en varig løsning på å tørke ut kvisene så blir du å se ut som du er 60 år når du er 30 år 😉

    5. Hei! Jeg har det samme problemet med småkviser i pannen, og gikk for og få en ansiktsbehandling. Der fikk jeg beskjed om at jeg hadde VELDIG tørr hud, så jeg begynte å bruke rensekrem og fuktighetskrem for tørr hud. Dette har hjulpet veldig.. Kanskje du kan prøve det? Bruker Vichy sine produkter. De kan virkelig anbefales.
      🙂

    6. Det er jo folk som har et mye større problem enn deg når det kommer til kviser.. Du har jo nesten ingen! Ikke som man legger merke til, ihvertfall;-)

    7. Hahha, hei du 🙂 !
      elsker bloggen din !
      er ganske sikker på at jeg nesten satt ved siden av deg på toget til oslo for en stund siden, reagerte ikke på at det var deg først! Om jeg hadde skjønt at det hadde vært deg hadde jeg spurt om autograf ellerno, er en stor fan av bloggen din !
      -ta gjerne en liten titt gjennom bloggen min & legg igjen en kommentar om du har tid, det hadde vært utrolig kult !
      <3 (www.judithogmarita.blogg.no)

    8. Leenge siden du sluttet spørsmålsrunden din,kan du ikke svare snart?:( Ventet leenge:p Digger bloggen din ,er fast leser!

    9. Syns det er bra du tar dette opp jeg 🙂 Det er veldig mange som sliter med kviser, så du er ikke alene om dette.
      Selv har jeg slitt masse med dette. Fikk SYKE utbrudd i fjor. Mamma tok meg til legen og jeg fikk en krem på resept, Aberela. Den fungerer helt SYKT bra! Jeg har ingen kviser nå, bare litt arr etter kvisene. Men de går vekk med tiden 🙂 Tar ca. 30 dager for at huden skal fornye seg, så de går vekk. Har du dype arr, tar det kanskje noen månder, men bare vent! 🙂

    10. haha jeg digger deg 🙂 Kviser kommer og går da, det er jo sikkert bare i en liten periode, om du har litt sol eller om du skal snart ha mensen osv, slik er det isåfall til meg! Men du er jo nydelig uansett!
      klem

    11. Søt du er! Du burde gå på vita å spørr om en kvisefjerner de anbefaler, det gjorde jeg og etter en stund, hadde jeg ikke kviser i det hele tatt 🙂

    12. Jeg har ganske nylig kjøpt “Zit Zapper” fra E.L.F. Den fungerer dødsgodt på sånne små pannekviser, og når du ser noen er på vei. De forsvinner over natta. Så du kan jo kjøpe den? Koster bare type 13-14 kr. 😛

    13. Det der er jo lite kviser da.. Jeg sliter MYE med kviser, og det gjør meg faktisk veldig tilbake stående, får ganske dårlig selvtilitt av det ;ss men har lært meg og leve med det, og huske på at en gang blir de vel borte : – )

    14. Jeg har dødsmange kviser. Men jeg har begynt å bruke Acnisyl, og det funker faktisk!
      Så resultater etter kun to dager, så jeg anbefaler det på det sterkeste. 🙂

    15. hey 🙂 ville bare si at mario badescu e sykt bra produkta mot uren hud, spesseilt det som e laga for å fjerne kvise. Litt dyrt. men sykt bra! har det skjøl, annbefales!

    16. prøv p-pillen “diane” 🙂 jeg har hatt skikkelig problemhud siden barne-/ungdomsskolen, men da jeg begynte med diane i februar i år var alt av kviser borte i mai/juni 🙂 jeg har prøvd veldig mye forskjellige produkter, men ingenting har funket på samme måte som diane!

    17. Så Andrea Badendyck og Fanny satt og RØYKET på Fridays, Akerbrygge for en stund siden. Hva syntes du om det når de skal være så “perfekte” på bloggen?

    18. OKEI ALVORSPRAT NÅ:
      skjerp deg på bildefronten! SLUTT Å HA PÅ BLITS PÅ ALLE BILDENE DINE! du kanke kjøpe et SPEILREFLEKS, om du bare skal ha på AUTO og ha på BLITS!? du er ikke en verdig speilrefleks-eier! det er faktisk ikke en eneste grunn til å kjøpe et dyrt kamera om du skal ta så stygge bilder! du mistet nettopp én leser (+) på grunn av de irriterende, dårlige bildene dine! tenk så utrolig bra blogg du hadde hatt om du bare hadde lagt litt mer i bildene dine! du hadde lett vært på første plass. herregud, jeg blir så irritert!
      vær så snill, ta det til deg som et tips!! 🙂

    19. Har litt det samme problemet selv, hvertfall periodevis. Når kvisene mine er borte, så får jeg alltid en rød flekk der, og jeg har ikke en gang tatt på kvisene mine. Pleier du også å få det, går det vekk?

    20. Hei hei, kjøp en liten dekkstift på apoteket( Aco dekkstift) den både skjuler og tørker ut urenheter fort:)) Ta denne på urenhetene over et par kvelder så “vips” er di borte fort:))) Ha en fin kveld!
      Hilsen Mette

    21. Det var jo ikke mye kviser. Du skulle sett meg før, hadde kviser i hele ansiktet, ryggen, halsen og brystene. Men så begynte jeg å bruke Thalgo sine produkter, og nå får jeg kun 1 kvise i måneden omtrent! Jeg har mye finere hud og merker at selvtilliten min er mye bedre! Thalgo sine produkter får du kjøpt på spa, og er bittelitt dyr. Men rensemelken (koster 300 kr) og alt det varer i minst 6-8 måneder + at det er veldig effektivt! Så du sløser ikke penger for å si det sånn 🙂

    22. Kan du vise hvordan du fjerner kviser p åPicasa eller Photo Editor?? det hadde vært til stor hjelp ! også vise hvordan du redigerer bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg