Rommet mitt akkurat nå

God morgen! (hehe)

Helt fantastisk digg med fri, får ikke sagt det mange ganger nok! Idag vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, har lyst til å både shoppe (bare litt shopping), stripe håret og trene. Kan jo gjøre alt sammen, men må bare komme meg opp av senga først. Er jo jul snart(!), så må egentlig begynne og tenke på shopping til andre enn meg selv.. 

Dere spør om dere kan få se rommet mitt! Det har jeg tenkt lenge på at dere skal få se, men akkurat nå bor jeg på gjesterommet i huset. Sover i en enkeltseng!!! Jeg er skikkelig bortskjemt når det kommer til soverom, for jeg har min egen lille “leilighet” i underetasjen, med bad, dusj, gang, kjøleskap og et stort rom med dobbeltseng. Men nå har vi gjester i huset, og da må jeg så klart låne bort rommet mitt! Er vant til å låne bort rommet mitt til gjester, men nå har de faktisk bodd på rommet mitt i nesten 2 måneder!! (Har ikke helt tellingen, men noe sånt. Føles sånn i allefall).

Men jeg klager ikke! Jeg elsker å være til hjelp :)))))) Da jeg fikk med beskjeden om at de skulle bo hos oss, tenkte jeg “selvfølgelig!”, og at det ikke ville vare mer enn ei uke. (De pusser opp hele huset, derfor bor de hos oss)

Men her ser dere mitt fine rom for øyeblikket!

Det er så frustrerende å ikke ha sitt eget rom på så lenge! + at det blir sykt rotete fordi jeg ikke har noen plass å legge klærne mine, for klesskapet dere ser er fylt med andre sine klær. 


</3 


Lei seg tryne! Har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til å få rommet mitt tilbake! DA skal jeg vise dere rommet mitt!


Men selvfølgelig, jeg elsker å være til hjelp :))))

– Flere som ALLTID må låne bort rommet sitt til gjester? 

30 kommentarer

Siste innlegg