Gammel turndrakt

God morgen! 

Drive skuffet ganske mye. At Raade synes det er den beste filmen han har sett, klarer jeg ikke heeelt skjønne. Kjedet meg ikke gjennom filmen, men på slutten tenkte jeg bare “okeei.. spesiell film”. 

Visste dere at jeg gikk på turn back in the days? Ja, ganske mange av dere visste det (håper jeg, haha). Gikk på apparatturn, hvor jeg konkurrerte i frittstående, skranke, bom og hopp. Partiet mitt var en skikkelig sammensveiset gjeng, som jeg har utrolig mange fine minner med. Alle treningene, konkurransene, samlingene osv ♥ Vi trente 13 timer+, fire-fem ganger i uken. Sluttet fordi jeg ble utslitt og lei den siste tiden, og for at vi mistet verdens beste trener. En stund etter at jeg sluttet på apparatturn begynte jeg på en tropp (da konkurrerer man sammen som en gruppe, ikke individuelt). Men det ble aldri det samme, så jeg sluttet.

I allefall, idag skulle jeg egentlig låne bort den gamle turndrakten min til den nye troppen, men de hadde fått lånt nok drakter, så jeg trengte ikke. Men har noen bilder av drakten som jeg tok for sikkert ett år siden, så dere kan jo få se en av mine gamle turndrakter:


Det er en “heldrakt”, og merket er Milano. 

Det er forresten pga turningen jeg er så opptatt av tøying. + at jeg savner den sykt veltrente og muskuløse kroppen jeg hadde. Har faktisk tenkt til å begynne og turne litt igjen sammen med et par av jentene jeg turnet med back in the days – bare oss da, sånn for moro skyld! Blir spennende å se om turneren i meg fortsatt eksisterer.

 – Noen som vil se flere av mine gamle drakter?

79 kommentarer

Siste innlegg