5 måneder og 21 dager

Yo! Ikveld blir det bursdagsfeiring av to snupper som nettopp er blitt 16 år og lovlig, så det må selvfølgelig feires med stooorfest – gleder meg!! 

Min yngste bror akà min personlige fotograf, er reist på hytta sammen med resten av huset, så da må man ty til selvutløserbilder/speilbilder. Skulle ta bilder av innkjøpene igår, men selvutløseren er jammen meg ikke mye samarbeidsvillig. Fikk til 3 brukbare bilder av sikkert 20! Blogglivet ass, så vanskelig noen ganger! Liker best å vise innkjøpene når jeg har de på meg, så får vente til jeg har noen som kan ta bilder av meg. 

Men kjøpte denne genseren, da:


Fra Carlings til 399,- 

Men synes den var liitt for lang?! Jeg er så perfeksjonist til tider! Den gjør liksom bena mine usynlige. Tror jeg skal bytte den eller gi den til Karen fordi hun er så grei. Jeg kommer jo til å få god nytte av henne fremover når det kommer til shopping, så det skulle jo egentlig bare mangle 😀 Hun kommer til å elske den, og ikke minst kle henne helt supert!


Fikk forresten ikke stripet håret igår, ble så sent plutselig. Får vente med det til i morgen! Noen lurer på om jeg kan filme når jeg striper håret. Er det så interessant da?

87 kommentarer

Siste innlegg