Dårlig start på uken

Hei! 

Igår fant jeg ut at jeg hadde mistet sminkemappen min (med alllll sminken min, selvfølgelig). Fælt hvor dårlig jeg er til å ta vare på den sminkemappa mi! Med tanke på at hele livet mitt ligger i den, burde jeg kanskje ta hintet om at jeg må ta bedre vare på den. Så igår var jeg sykt stressa, dreiv og ringte rundt til alle som kanskje kunne ha sett den. Men det endte godt da, fant ut hvor den var til slutt, så da kunne jeg endelig få nattero og legge meg. 

Idag forsov jeg meg.. Men ikke så mye da. Men sitter her på skolen, usminket, trøtt i trynet, og med veldig “fine” klær. Etter skolen skal jeg dra å hente sminken min, så da kan jeg begynne og leve normalt igjen. Greit at jeg fint kan gå uten sminke, men når man er tvunget til å gjøre det – er saken noe annerledes. Okei, nok om sminken min og mitt store “verdens problem”. Snakkes når jeg har fått sminka meg! Heheh lol


“Gamle” bilder. 

32 kommentarer

Siste innlegg