Spørsmål om språkreise?

Hei! Jeg har fått en del spørsmål både i kommentarfeltet, mail, Facebook osv. angående språkreise. Som dere vet reiser jeg og Therese til Florida på språkreise neste sommer sammen med EF. Forresten, veldig morsomt å høre at flere skal dit samtidig som oss!! Det blir utrolig morsomt å møte dere alle 😀

Men i allefall, om det er noe spesielt dere lurer på kan dere spørre nå (men først kan dere gå inn på EF sin hjemmeside, der står nok det meste dere lurer på). Skal prøve og svare så godt jeg kan 🙂


23 kommentarer
    1. Hvor lenge skal dere være der?(dato ca 🙂 ) og hvor mye betaler dere egentlig? 🙂 ser utrolig gøy ut! hadde lyst å være utvekslingsstudent via EF i fjor egentlig, angrer sykt på at jeg ikke gjorde det .. virker utrolig gøy med språkreise da! 🙂

    2. Var på språkreise i sommer jeg, var faktisk på Malta (det stedet som er på bildet ditt i dette innlegget) loved it! Og hvis dere lurer på noe er det bare å spørre meg, siden jeg allerede har reist med EF! 🙂
      – J

    3. du blogger om sånne ting som folk egentlig ikke bryr seg helt om, men å vise resulatet av håret ditt kan du ikke? Det er jo det folk vill lese om!

    4. Hvor lenge skal dere være der og hva koster det? Er det opplegg dere må være med på, som å dra til parker etc. i prisen eller må dere betale det utenom viss dere ønsker å dra? Eller, er det bare lommepenger dere trenger å ha med dere – at dere får mat, reiser til parker i prisen? Og så lurte jeg og på om det er samme opplegg som når du bor i en familie, passer noen på deg, på en måte? Har dere fast leggetider osv eller kan dere vere på byen til langt på natt? lettere sagt: Har dere ansvar for dere selv der borte?:) Håper du forstod hva jeg mente med spørsmålene!

    5. jeg var i long beach, californiaa, super gøy!! 😀
      har bare en ting å si; GLED DEG!
      eneste som er dumt, er at det er en del strenge regler, med innetider og sånn.
      vi måtte være inne 22.00, men vet ikke om det er det samme i florida.
      men kos deg maaasse, tuva!! 😀

    6. Har vært i Florida selv, var i både Orlando og Miami! Så jeg lurer på hvor i Florida er det dere egentlig skal?

    7. Jeg er ef crew og kan gi rabatter på språkreise osv, så dere å gjene besøke min og rita sin blogg om dere lurer på noe som helst om EF, crew eller språkreisen vår til Malta 2011, eller bare vil ha litt rabatt;) crewef.blogg.no
      Btw, digger bloggen din tuva:D

    8. Åhh, vakre Comino! Var på språkreise denne sommeren på Malta. Jeg reiste med sts da, men er sikkert ikke store forskjellen. Håper dere får en fin tur!

    9. Nice!
      Btw, det bildet er fra The Blue Lagoon i Malta 😉
      Var der i sommer, anbefales virkelig! Det er absolutt noe helt spesielt å dra på språkreise, og alle vennene du får! Giid, love them :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg