Chick talk

Heiheiii, kjære lesere ♥

Snaaart ferdig på skolen, bare èn skoletime igjen! Har jobbet med valuta stort sett hele dagen, og det er (dessverre) noe som ikke interesserer meg så veldig mye.. Burde kanskje invistere, så jeg kan bli rik, mehehe! Eller bare gifte meg med en rik, gammel mann, for så putte noe noe hemmelig oppi medisin hans så han detter om (og dør). Okei, syke tanker, æsj!

Neida, må nok jobbe for pengene. Skal på jobb etter skolen, men det gjør ikke noe, for skal jobbe med verdens beste Catarina ♥ Så det blir nok en fin dag på jobb!


Haha, liker at festen jeg deltok på i helgen har fått forsiden på lokalavisen TO dager på rad. Nordleninger kan det med å drikke seg drita! (Ikke kult, selvfølgelig). Politiet tar dette veldig seriøst… Ikke bra! Fyfy, ikke dra på fest!


Koser oss på skolen, hehe <3

Ignorer det flokete håret mitt, men her ser dere resultatet av stripingen (har mest striper bak, så på bilder forfra ser dere det ikke så godt): 


I et annet innlegg skal jeg vise dere bilder fra før jeg begynte å stripe håret, sånn at dere kan se den ordentlige forandringen. 


Genseren har jeg kjøpt på Urban, og merket er Hümor. Mange har spurt meg om hvor den er fra, og det skjønner jeg godt, for jeg eeelsker den ♥

Snakkes når vi snakkes ;** 

49 kommentarer

Siste innlegg