Best i test

Heii jenter!

I går fikk jeg ikke til å komme inn på blogg.no, blogsoft, eller noen som helst blogger på blogg.no. Bruker å skje av og til, ganske så frustrerende når man vil blogge! Men ser ut til at alt funker fint nå, heldigvis!

Idag har jeg hatt en skikkelig bra dag! (Haha, liker å fortelle dere om mine humørsvingninger..). Hadde styrketest i gymtimen, og jeg gjorde den med glans – i år igjen. Fikk faktisk (selvfølgelig) best resultat i hele klassen i alle styrkeøvelsene – slo alle jentene OG guttene. Er lov å skryte litt da?? JA! Men går jo på tidenes slækkis skole, da. Men still, i’m the best! Haha neida… (jo). Men handler så klart mye om konkurranseinstinkt og utholdenhet!


Flinke Tuva! Visste dere at jeg egentlig skulle gå idrettslinjen? Men jeg kom ikke inn… Haha!


Smile Tuva!


Forelsket Tuva!


Wups! Neida, det er Fredrik, bestegutten til meg og Mariell i klassen akà fotografen vår ♥

Er blitt litt dårlig på å svare på spørsmål i kommentarfeltet, så i kveld skal jeg lage et innlegg hvor jeg svarer på ofte stilte spørsmål! Men nå er jeg ferdig på skolen, så skal suse hjem til fiskekakene! 

41 kommentarer

Siste innlegg