Mine favoritt-mascaraer

Når det kommer til alt av sminke til ansiktet bruker jeg “dyre og ordentlige” produkter, for lar ikke hva som helst sitte på huden min dagen lang. Men når det kommer til mascaraer synes jeg “billig” merkene er bra nok i massevis. Men sant skal sies at jeg ikke har så mye erfaring av dyrere merker, og det kan godt hende de er bedre på noen måter, men jeg er i allefall fornøyd med “billig” merkene. Noen som er enige?

Her er mine tre favoritter:


De to til høyre er ganske slitte, som dere ser. 

Nr. 1 fra venstre: Lorèal Volume Million Lashes – Gir både lange og fyldige vipper. Perfekt! Dette er min absolutt favoritt! 
Nr. 2: Maybelline Define Lashes – Denne gir separerte, lange øyenvipper. Man får skikkelig dådyrøyne av denne! Et veldig naturlig og fint resultat. 
Nr. 3: Lorèal – Gir et ganske likt restultat som nr. 2. Bruker ofte denne over nr. 1 hvis jeg får klumper. 


Seee så mye vippene mine har vokst, da! 

– Hva slags sminketips/anbefaling vil dere ha neste gang? 

49 kommentarer
    1. De to første er definitift mine favoritter også! Og det beste er at de ikke er så dyre heller 😉 <3

    2. Den beste mascaraen jeg har er covergirl lash blast:) Den er kjempe billig å du får bestilt den på ebay:) Du burde prøve den !:)

    3. Jeg er veldig enig med deg! Har prøvd Dior, Chanel, YSL, Lancome osv, og den desidert beste jeg har prøvd er Maxfactor- Masterpiece. Aldri hatt lengre eller større vipper, så det dyre er ikke alltid det beste når det gjelder mascara.
      Elsker bloggen din:)

    4. hva var det egentlig som skjedde med vippene dine?
      ja, foundation tips, eller noe om forskjellige solpuddere du har prøvd, og hva du liker best elns :))

    5. jeg bruker nå den volum million lashes extra black 😉 den e nu bra, men har ikke den effekten at den ska holde heile dagen :S

    6. Gratis makeup her:
      http://www.gratismakeup.no/?r=64850
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    7. Jeg brukte den grønne fra Maybelline en god stund, men så byttet jeg til Viva la Diva sin (fås på Cubus). Gir helt sykt bra resultat!

    8. Jeg er faktisk helt enig! Jeg kjøpte diorshow for en stund siden etter å ha lest at det er verdens beste maskara osv, men den skuffet skikkelig.. bruker den faktisk ikke i det hele tatt, for jeg syns den er så dårlig! Nå bruker jeg en fra Kiko (fåes bare i spania, italia, frankrike og tyskland da..) og den er verdens beste i mine øyne. Beste av alt; den kostet 4 euro (ca 32 kr!!!)

    9. Bruker bare sånne dyre jeg, for tåler ikke “billige” ala maybelline, loreal, viva la diva og nivea ogsånn. Den jeg hadde fra YSL, en faux cils, som skulle bøye vippene var fantastisk god! Anbefaler deg den!
      kanskje fest sminke? Hadde likt noen tips om det, er ganske dårlig på det selv, hehe. Eller renseprodukter? : )

    10. “Billig” mascara har en tendens til å slite ut og tørke øyenviooene, noe som gjør at de knekker og faller av lettere.

    11. Er litt enig, men visste du at lorèal, max faktor og flere sminkeprodukter er testet på små, søte hunder, kaniner og andre dyr? 😀

    12. Du burde teste Lancome sine mascaraer, enten L’extreme eller Hypnose Doll Eye(ny sort), de to er virkelig gode!!

    13. Maxfactors Xperience, denne er helt klart min favoritt, har prøvd VELDIG mange mascaraer å den gir SÅ lange vipper å fyldige ikke minst! 🙂 test den ut!

    14. Hei Tuva 🙂
      Den mascaraen nr. 3, har jeg også, bare vannfast. Det er den beste mascaraen, men er snart tom og derfor trenger jeg en ny. Men jeg finner den ikke i butikken, vet du om de fortsatt selges? :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg