Ofte stilte spørsmål

Må jo bli flinkere til å holde det jeg lover, så da er det bare å sette i gang med å svare på “ofte stilte spørsmål” før jeg tar kvelden. I sidemenyen står det en egen kategori hvor jeg har alle spørsmålsrunder, ofte stilte spørsmål osv. så kan være lurt å ta en titt for dere som er interesserte.

Blir alltid mange hår-spørsmål, men det er fordi jeg daglig får spørsmål om håret mitt – noe jeg selvfølgelig tar som et kompliment og synes er veldig hyggelig ♥ Men sikkert litt kjedelig for dere som har fått med dere svarene på de spørsmålene før!

Har du hatt kjæreste?
– Har hatt to kjærester, men begge har vært sånn barneskole-greie, så ingen seriøse forhold, nei! Men føler meg “klar” for et forhold nå, hihi! Forever alone, det er meg! Jeg er så sinnsykt vanskelig, dere skulle bare visst!

 Røyker du ofte?
– Bare til fest, så nei. 

Pleier du å lese alle kommentarer?
– Selvfølgelig gjør jeg det ♥ Dessverre blitt litt dårlig på å svare på spørsmålene deres!

Hva drikker du på fest?
– Det går i vin, rusbrus, øl og cider. Sprit smaker dritt og er skumle saker, så det holder jeg meg unna!

Kan du finne en link til Photo Editor?
Værsågod ♥

Har du spart håret lenge?
– Har vel egentlig svart på dette veldig mange ganger.. Har spart det siden 8. klasse. Da hadde jeg skulderlangt hår fordi jeg måtte klippe meg fordi jeg fikk luuuus. Digg! Etter det har jeg stusset det jevnlig. Utrolig viktig å ikke la være og stusse seg selv om man prøver å spare!

 Vil du betegne deg selv som usunn, sunn eller en mellomting?
– Mellomting! Kan være utrolig usunn også da. Men liker faktisk best sunn mat, men når man er så lat og mye på farten som jeg er, blir det litt for ofte pizza og fast food. Hadde jeg hatt en kokk, hadde det nok gått mye mer i sunn og god mat! 

Blir du sponset av Bik Bok? Du shopper jo nesten kun der. 
– Haha, I wish! Men dessverre, svaret er nei! Elsker Bik Bok, de har utrolig mange fine klær stort sett hele tiden. Bare synd alle andre også digger Bik Bok. 

Jeg har alltid lurt på noe. Hvordan får du så mye volum i håret, og er det fake, eller ditt ekte hår? Det er så nydelig!
– Først og fremst – tuuusen takk ♥ Håret mitt er ekte og veldig tykt, så jeg gjør ikke noe for å få volum i det! Arvet det av min mamma og pappa.

Hvordan er det å bo i fosterfamilie?
– For meg er det akkurat som å bo i en helt “vanlig familie” – jeg har tross alt bodd her i 9 år, altså over halve livet mitt. Men for veldig mange andre fosterbarn er det dessverre ikke det, for noen fosterfamilier ser mer på den som en jobb. Men naturligvis, så tror jeg alle fosterbarn føler seg litt “annerledes”, inkludert meg selv. Men jeg trives veldig godt, og kunne ærlig talt ikke fått en bedre familie! 

 Hva synes du om å gå 1 år om igjen på skolen?
– Synes det er helt grusomt å tenke på, men tenker ikke så mye over det. Sånn er situasjonen nå, og det er ingenting å gjøre med det.

66 kommentarer

Siste innlegg