“Meet and Greet”

Da var jeg kommet hjem fra “Meet and greet” (hehe, liker å kalle det Meet and Greet pga Justin Bieber) med meg, Therese og Renate. Er alltid så koselig å møte lesere “live”, og faktisk se at det sitter noen ekte mennesker bak det statistikken viser! Blir selvfølgelig alltid litt klein stemning når man møter lesere, men synes det gikk veldig fint, jeg! Dere alle var kjempesøte ♥ 

Noen heldige vinnere av et opphold på spa for to ble det også! Vi kjørte i gang en quiz for å avgjøre vinnerne, og quizen gikk ut på spørsmål om meg, Therese og Renate! Morsomt å se hvor godt dere “kjenner” oss, hihi 🙂

Forsov meg i dag da.. Så det ble kjapp sminking i bilen på veien, så skylder på det for at jeg ser så trøtt ut på bildene.


Trine Grung er virkelig en herlig dame med mange jern i ilden! Inspirerende å snakke med noen som har så mye erfaring og peiling! Er jo med god grunn at Fotballfrue og Ida Wulff har et tett samarbeid med henne. Blir en spennende tid i vente! Trine var forresten ivrig med kameraet idag, så kommer nok en videoblogg fra dagen i dag, vil jeg tro! 

Nå skal jeg slappe litt av, så skal jeg poste innkjøpene fra Bik Bok om litt, som lovet 🙂 

50 kommentarer

Siste innlegg