Babe-skjørt

Holder på å rydde klærne mine inn i skapet, samt pakke bort sommerklærne (</3). Med tungt hjerte må jeg si farvel til sommeren, og ønske vinteren velkommen. Snøen har allerede lagt seg godt på bakken, og er nok kommet for å bli.. 

Mine favorittbikinier, vi snakkes til neste år!


Alle fire fra Tyrkia. 

HAHA, så kom jeg over dette skjørtet da:

Husker jeg kjøpte det da jeg var 13 eller 14, og synes det var sååå sexy! Følte meg skikkelig babe. Er så vidt den dekker rumpa mi, og det var jo det som var hele poenget. Om jeg har noen blogglesere som fortsatt er in too den trashye stilen med mini-skjørt, kan de godt få det av meg!

 Neida! Men kommer mest sannsyngelig til å selge noen klær på bloggen litt senere, skal se hva jeg finner. Nå må jeg rydde videre 🙂

56 kommentarer

Siste innlegg