Innkjøp Bik Bok 50% #2

Heihei!

Idag er visst den store ryddedagen! Siden forrige innlegg har jeg bare sortert, brettet, kastet, pakket bort og ryddet i klærne mine. Enda masse igjen, men måtte ha meg en liten pause. Farlig å ta pause, ender alltid med at jeg ikke klarer å komme i ryddemodus igjen. 

Går sminkeløs og i slaskeklær idag, så dere får ikke se så mye til trynet mitt. Derfor tenkte jeg heller å vise dere resten av innkjøpene jeg kjøpte på Bik Bok da det var 50% på hele butikken, før jeg rydder de inn i skapet og glemmer de av(!). 


Trooor det var alle klærne! Eller har glemt noen bukser, men de får dere se ved senere anledning (outfits osv). Som dere kanskje har lagt merke til har jeg jeg kjøpt syykt mange gensere i det siste. Forbereder meg på vinteren, jeg. 

Må fortsette ryddingen nå! Må komme meg på SATS ikveld også. Er alltid lurt å starte treningsuken på mandager, har jeg lært! Snakkes ikveld, puser ♥

28 kommentarer

Siste innlegg