Back in the days

Helluu! Må gi meg selv en klapp på skulderen og ei stjerne i boka for innsatsen på ryddefronten idag. Lurer egentlig bare på hvorfor det fortsatt ser helt jævlig ut her…..?

Kan jo kanskje være fordi jeg absolutt skal se gjennom alt av skuffer og skap når jeg først rydder. Ble selvfølgelig sittende å se gjennom fotoalbumet mitt. Er alltid så koselig det, og trist. Jeg er ikke en person som liker å være trist, så det er ikke ofte jeg blar gjennom gamle bilder. Rart å tenke på at om 6 dager er det 3 år siden pappa døde. Håper han har det bra, mamma også ♥ Vet at de ønsker at jeg skal klare meg, ha det bra, leve videre, være lykkelig. Det er det som holder meg oppe. Det pleier jeg å si til andre jeg kjenner som har mistet noen nære. Hjelper å tenke slik!

Har vel aldri vist dere gamle bilder før? I allefall, her har dere noen:


Fine pappaen min ♥ 


Første gang jeg møtte fosterfamilien min etter at jeg fikk vite at jeg skulle flytte til dem ♥ Her var jeg 8 år gammel.


Sååå kul! Hadde fått nye, sexye støveletter.


Vunnet 1. plass i klubbmesterskapet, i turn altså. Stolt!


Meg og mine tre helsøsken. Raade, Jordild, Karen og meg.


Meg, Mariell (barndomsvenninne), Raade og Karen. 


Karen har alltid vært ei dramaqueen + sminkedukke.


Trollungen.


Bursdagsbarnet. Alltid vært glad i fest og mat, jeg.


Sjarmerende.


Meg, Jordild og mamma.


Fikk Baby Born hos nissen. Skal love dere, her var jeg lykkelig!

God natt ♥

108 kommentarer

Siste innlegg