Treg pc og tannlege og sånt

Åååh, KLIKKE!!!! PC-en min kan reise til helvette. Er det ikke det ene, så er det faen meg det andre. Nå som internettet er stabilt etter at jeg flyttet ned på rommet mitt, har faen meg PC-en min blitt FETTE TREG! Sorry for det stygge ordet, men når jeg blir så sint føler jeg for å skrive på dialekt. Skal dryle den i trynet på IKT-folkene på skolen i morgen og si “FIKS DEN, ASAP! æ døøøør”.  

Blir sånn seriøst frustert. Skulle blogge for maaange timer siden, men neiiiiiiiida. Skulle egentlig blogge om noe litt spennede, men det går ikke når PC-en bestemmer seg for å hate meg. 

I allefall, en reminder til oss alle som forsover oss og ditcher tannlegen; det er ikke så lurt! (no shit). Måtte fikse en “krise-tannlegetime” i dag, pga den stygge tanna mi som plager nattesøvnen min og livet mitt generelt. Møtte på en litt sint tannlege da. Fikk en liten skjennepreken, men den fortjente jeg. Så for å rette opp i latskapen min må jeg tilbake både i morgen OG på fredag. Wiii gøy! 


Vurderer reggis for å samle sammen tennene mine. Dere ser mellomrommene ja?! Men samtidig, det er jo en liten “sjarm” å ikke ha perfekte tenner. Kurt Nilsen ville ikke vært den samme uten de stygge tennene. Man får jo et eget særpreg med sånne små “skjønnhetsfeil”. Men må bestemme meg før jeg blir 18, for da har jeg sikkert ikke råd til å gå til tannlegen. 

53 kommentarer

Siste innlegg